Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: kitcar bygge
2 besök senaste veckan (2212 totalt)
gert
skåne
Här sen Aug 2008
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
S: kitcar bygge

Tänkte sälja ett mittmotor chassi med framvagn och bakvagn o fungerande styrning
dock finns inga fjädrar o stötdämpare. Är nu avsedd för v6 motor , men kan ha både 4 o 8 cyl.
Kaross som kräver mycket jobb följer med samt diverse delar som blivit införskaffade för
bygget.... För rätt person och en hel del jobb kan det bli ett riktigt häftigt bygge
antingen för bana eller gata.........priset är natuligtvis en del men lägst 17.000:-

GERT EEK gert.eek@telia.com

_________________
gert eek
Citera
Michael Th
kallinge
Här sen Jul 2005
Inlägg: 2543



bilder??

_________________
Michael Thulesius
Citera
gert
skåne
Här sen Aug 2008
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
håller på att försöka ta vettiga bilder för att sätta in här

_________________
gert eek
Citera
Ulf
Rydsgård
Här sen Jun 2004
Inlägg: 402



Har Du chassit kvar?
Bilder?

_________________
Ulf Danielsson
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 13453



Här är en till som vill ha bilder! thumbs up
Citera
SÄLJES
S: kitcar bygge
2 besök senaste veckan (2212 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande