Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4340 besök totalt |
2003-10-18 - Lite bilder från SLC-finalen
Här är några bilder från 12-timmarsracet igår. Några bilder är tyvärr skrapade och en del skulle behöva beskäras, men jag vill inte förvanska sanningen eller också beror det på att jag är lat. Bilderna från långa rakan är tagna i full fart, men jag tänkte inte på hur jag hade kameran inställd. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
|
||||||
Jag skulle behöva bränna flera gånger så mycket film för att lära mig. Jag fick ju ingen fartkänsla ens i bilder där bilarna passerar i 200km/h. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Jamen, Fredrik måste ju mena att han vill köpa film till dig! ![]() _________________ Pär Hylander |
||||||
Apropå film: om någon i framtiden hittar en fotorulle på området (antagligen i Pariskurvan eller i dragracedepån) som visar sig innehålla bilder ifrån Modsportklassen i Superstagen/SLC-finalen eller bara SLC-finalen så får ni gärna höra av er. Jag saknade den när jag kom hem
![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
https://rejsa.nu/im/34-2003-19-10-12160021.jpg
Här är i alla fall grym fartkänsla. Jävligt bra bild. /Anders C _________________ /Anders C |
||||||
Du skulle sett hur de lekte när regnet kom. Efteråt gick jag ner i depån och tackade en av förarna för showen. Han bara garvade och sa att det dessutom gjorde att konkurenterna inte vågade köra om. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
Det är rätt bra att ha när man ska köra ett 12 timmars lopp som har ca 3,5 timmar mörkerkörning i riktigt beckmörker bitvis. |
||||||
Vilket team var det där? _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||
Nr 49 Experience Driving Endurance, ett klass tre team... Anders, Du tävlade mot dom i 9-timmars... då hette dom EDE |
||||||
OK, jo, jag tyckte jag kände igen vyn... Det verkar inte som det gick allt för pissdåligt för dem i SLC heller. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||
Näe tvärtom, med tanke på att dom hade en helt std motor, ingen tankanläggning och original tank..... enkla grejer att åtgärda och dom kan lätt vara med och fightas med rådmans och dom andra i toppen av Kl.3...... det är en bra klass som har gett mycket täta tävlingar. |
||||||
Jag tycker också att bilderna är bra. Bättre än de officiella bilderna på SLC........som ser likadana ut allihop. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
Kul att ni gillar bilderna!
Utseendet på Kowalski 2:an (tidigare 73?) faller mig verkligen i smaken med extraljusen. Den ser extra användbar ut. Nånting som saknas helt bland mina bilder är bilder från bandepån. Jag ville inte gå in och stå ivägen för folk. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
![]() ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4340 besök totalt |