Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Haltech E8 nytt i kartong
1949 besök totalt
thoern
Lidköping
Här sen Mar 2005
Inlägg: 521


Trådstartare
S: Haltech E8 nytt i kartong

Har ett haltech E8 nytt i kartong som jag inte behöver längre.

Lite info:
"Haltech E8 programmerbart insprutnings/tändningssystem för 4, 5, 6 & 8-cyl alt 1-2 rotorer. Hanterar varvtal upp till 16000 varv/min. E8 kan styra tomgångsmotor samt kan köras med sk. closed-loop om man kompletterar med lambdasensor. Ett stort antal extra utgångar finns för att kunna köra laddtrycksstyrning, fläktar, VTECH mm mm. Här finns möjlighet att välja spjälläge som huvudparameter med tryckkompensation mot mapsensor, ett måste om man har separata spjällhus. Kompletteras med vatten/lufttemp-sensor, map-sensor samt spjällägesgivare. Triggergivare/hjul samt tändslutsteg och tändspole(ar) tillkommer. I många fall kan originaldelarna användas, då programvaran har stöd för de vanligast förekommande bilarna"

Mer info finns här:
http://www.haltech.com/e8.htm


Det som ingår är:
ECU
Kabelhärva med säkringsbox
3x Relä
RS232 kabel
Mjukvara
Kabelschema
Kyl Temp Sensor
Luft Temp Sensor


Nypris för detta är ca 13500:- utan sensorer.

Säljer det för 9500:- el. bud.


_________________
Fredrik Thörn, Lidköping

Projektet: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43179
Citera
cossy_calle
Kinnekulle
Här sen Sep 2003
Inlägg: 232



Pris vsd snabb affär?

_________________
Carl-Johan Sjöberg
Citera
thoern
Lidköping
Här sen Mar 2005
Inlägg: 521


Trådstartare
7500kr om du använder det, 8500:- om det bara ska ligga

_________________
Fredrik Thörn, Lidköping

Projektet: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43179
Citera
cossy_calle
Kinnekulle
Här sen Sep 2003
Inlägg: 232



Re:

thoern skrev:
7500kr om du använder det, 8500:- om det bara ska ligga


Jävla påhop statade och körde den 1m fram och sen tillbaks i garaget igår:)
ringer imorgon och pratar sprut mm,

_________________
Carl-Johan Sjöberg
Citera
Livinloud
Örnsköldsvik
Här sen Dec 2007
Inlägg: 78



Sålt?!

_________________
Fredrik Mehlin
Citera
thoern
Lidköping
Här sen Mar 2005
Inlägg: 521


Trådstartare
nej finns kvar

_________________
Fredrik Thörn, Lidköping

Projektet: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43179
Citera
golf 2 rally
Hällefors
Här sen Nov 2006
Inlägg: 14



sprut

finns det kvar fortfarande.häls håkan

_________________
Håkan Hautamäki
Citera
406swv6
Kattarp ; Helsingborg
Här sen Mar 2008
Inlägg: 10



Då du inte hört av dej efter du sänt mail till mej undrar jag om det finns kvar???

_________________
Ulf Eliasson
Citera
safe
Stockholm / Kalmar
Här sen Jan 2006
Inlägg: 2526



Finns det kvar? Skickade ett PM.

_________________
Magnus Wennerberg
Porsche 911 Targa -77 (originalish)
Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana)
Porsche 924 -79 (busbil för gata)
Porsche 931 -79
Citera
SÄLJES
S: Haltech E8 nytt i kartong
1949 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande