| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: motorkåpan kawa z1300
|
1676 besök totalt |
|
K: motorkåpan kawa z1300
hejsan, letar efter en vänster motorkåpa till en kawasaki z1300 från 1980...är mkt tacksam för alla svar eller tipps. kanske nån som annars vet nåt företag som kan tillverkar en ny eller reparera den halva jag har kvar. _________________ Philipp Klement |
|
juste i storbritanien har jag faktist inte letat än. i de restliga ställen vart det en del letande de senaste 3 månader. Och fan att jag inte köpte hela den motorn som gick via tyska ebay precis 2 veckor innan kraschen
_________________ Philipp Klement |
|
har letat genom alla länders ebay och just i england hittade jag en kåpa dock vet jag än så länge inte om det är rätt årsmodell plus att säljaren inte vill skicka utanför england...få ser vad det bli av det hela. tack för tippset med england!!
_________________ Philipp Klement |
|
Synd att den trångsynte britten inte vill skicka utanför england
www.vjmog.com kanske. "Vintage Japanese Motorcycle owners Group". Där kanske finns något. Sen borde det väll finnas något forum i USA som handlar om just den stora kawan. _________________ Alexander Viksten |
|
mmm...typist, nu fick jag veta att kåpan i england passa min hoj men han vill verkligen inte skicka hit. det skumma är att jag ändå få köpa och betala....så vart ligger hans problem. jaga efter nån adress i england jag kan bolla med.
_________________ Philipp Klement |
![]() |
SÄLJES
K: motorkåpan kawa z1300
|
1676 besök totalt |

