Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1201 besök totalt |
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Fy ![]() Det är ju sånt som man bara väntar på ska hända!! Trist! Var det Blank som kom som sista bil?? Lagom seriöst med brillorna hängande i backspegeln ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
Både ja och nej det kan faktiskt innebära fara för ens eget liv att kliva ur bilen i det där läget. |
||
|
||
Tycker de borde sprungit upp ovan kurvan, långt tidigare dessutom. Då hade de flesta sluppit skiten.
Läskigt med olja, kom ut på sandad olja nere i Breischied en gång och fick ett sjuhelvetes ställ med säkert 3 läskiga tankslappers som jag slutligen lyckades rida ut, phuu. Hade jag kommit nåt varv tidigare innan de sandat hade jag säkert skrotat rätt in i muren. Det var väldigt nära. När jag såg detta kände jag verkligen i kroppen hur det var när jag träffade Mr olja...läskigt. Allt kan hända på ringen ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||
Ja, faktiskt, på sitt sätt. Statistiskt ligger ju en grupp om 50 bilar rätt illa till och jag vill inte att det händer er nåt, inte ens en buckla. En dansk Porsche/racerförare körde ihjäl sig i helgen (på Jyllandsringen) så ingen är odödlig ![]() http://www.ten-tenths.com/forum/show _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1201 besök totalt |