| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD!
|
1773 besök totalt |
|
SÅLD!
Z3 M Coupe -98 ca 12500 mil. Service bok + extra olje byten. Helsvart skinn inredning i mycket fint skick. Glas taklucka AC Elhissar orginal radio med CD-växlare Lastnät 00ans strålkastare och njurar. Bytt till ny Sachs vanos vid ca 11000 mil. Kvitton finns. KW Variant 3 fjäderben. Kraftigare krängningshämmare fram. Millway ställbara topplagringar fram och bak. ombyggd bakaxel för Toe justering. Alla bussningar i chassi i polyuretan. Diff ombyggd med nytt lamellpaket till 40% spärrverkan av Mobimech -07. Weichers skruvbur Sparco EVo 2 stolar köpta nya -07 Brembo 4-kolvs ok fram PFC flytande bromsskivor och klotsar fram (klotsar slitna och bör bytas). Hi-Spec 2-kolvs aluminium bromsok bak med orginal bromsskivor. Stålomspunna bromsslangar. Eismann ljuddämpare. Alla orginaldelar finns så som stötdämpare, fjädrar, topplagringar, bromsok, ljuddämpare, krängningshämmare osv. obs! Säljes med orginalfälgar och ej med ultraleggera som på bilden. Pris med allt 215000:- priset kan diskuteras beroende på vad som skall följa med bilen. Bilen finns i Göteborg. /Tommy _________________ Tommy Schmidt M3 -87 2,4L Köhler |
||
|
Re:
Jo jag har köpt lägenhet så nu måste jag tyvärr sälja av lite leksaker. Får hoppas jag kan köra lite nästa år. Resten av -08 gäller det att hålla i pengarna .
Å andra sidan ska det bli kul att flytta
_________________ Tommy Schmidt M3 -87 2,4L Köhler |
||
![]() |
SÄLJES
SÅLD!
|
1773 besök totalt |