Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Skoda Fabia RS - 06 *SÅLD*
2 besök senaste veckan (3609 totalt)
Karlzzon.
Munkedal
Här sen Maj 2005
Inlägg: 92


Trådstartare
S: Skoda Fabia RS - 06 *SÅLD*

Säljes Skoda Fabia RS -06

Förutom std utrustning har den orginal cd stereo, farthållare, Esp, 4X Fönsterhissar, Xenon, H&R sänkfjädrar, Hella X-ljusramp, 8 x orginal 16" fälgar med 4 st sommarhjul,
15" vinterhjul Skoda orginal alu med Hakka 5 gummin
Den har gått nu 3400mil och har nu en Vtech optmering som ger 177hk/430nm men kan naturligtvis fås orginal !!! men den drar mindre vid normal körning nu.
Mesta dels så har frugan haft bilen till o från jobbet !!!!


Pris 119,000:- och kan diskuteras vid en smidig affärsuppgörelse.

Tel 070-4824959








_________________
Matthias Karlsson
Skoda Octavia RS II
BMW 320D

Optimerade av VTECH




Vinnare av MSLS 2009
Citera
Karlzzon.
Munkedal
Här sen Maj 2005
Inlägg: 92


Trådstartare
Mera bilder

_________________
Matthias Karlsson
Skoda Octavia RS II
BMW 320D

Optimerade av VTECH




Vinnare av MSLS 2009
Citera
Karlzzon.
Munkedal
Här sen Maj 2005
Inlägg: 92


Trådstartare
upp

_________________
Matthias Karlsson
Skoda Octavia RS II
BMW 320D

Optimerade av VTECH




Vinnare av MSLS 2009
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440



Kanonbil till kanonpris,, kan starkt rekomndera,, (då jag har en i samma färg och årtal)

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
figge
Helsingborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 448



Vad är skatten på den?
Förbrukning normal körning/lite gasande?

_________________
Fredrik Lövgren
Citera
Karlzzon.
Munkedal
Här sen Maj 2005
Inlägg: 92


Trådstartare
Skatten är 5000:- och är uppdelad på 3 gånger per år. Men kompenseras av försäkringen som är ca 100:- dyrare än en Fabia 1,2 !!!! jag betalar 2700:-

Snittet ligger på ca 0,6-0,65 och på en hel tank har jag inte kommit över 0,75 nån gång med nån av mina 3 Fabia RS som jag haft.

_________________
Matthias Karlsson
Skoda Octavia RS II
BMW 320D

Optimerade av VTECH




Vinnare av MSLS 2009
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440




_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
Karlzzon.
Munkedal
Här sen Maj 2005
Inlägg: 92


Trådstartare
SÅLD

_________________
Matthias Karlsson
Skoda Octavia RS II
BMW 320D

Optimerade av VTECH




Vinnare av MSLS 2009
Citera
Talonen
Hedemora
Här sen Aug 2007
Inlägg: 164



bil

Grattis
mvh Banracing åkarn

_________________
Mattias Talonen
Bavariacup 2017 2:a i std klass
Bmw 135 m3 GTR banracingbil
Husqvarna 350 2020 Enduro
Husaberg 570-11:a RallyRaid
Mustang cab 07:a
Citera
SÄLJES
S: Skoda Fabia RS - 06 *SÅLD*
2 besök senaste veckan (3609 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande