Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Sålt: Kitt för att spela in film i bil
771 besök totalt
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Sålt: Kitt för att spela in film i bil

Inspelningsenhet, MP4-Recorder PMP-8100M: http://www.loke.nu/erbjudande/inne.html
Kamera, Discreet: http://www.svenskovervakning.se/product.aspx?id=14
Mikrofon, Mikrofon EM-016: http://www.teknikmagasinet.se
+lite kontaktdon (3,5" - RCA + BNC-RCA mm)

Lite använt, bra kvalite på film & ljud. Mer info om grejerna finns i länkarna. Allt på bilden följer med förutom den runda foten till kameran. Film filmad med kittet (nerskalat) http://www.mmotorsport.se/uploads/movies/BMW%20Cup_delt_7_2008.wmv

Nypris ca 3500:-, nu 2500:- inkl frakt till valfri ort i Sverige


_________________
Patrik Skoog
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778



Häpp, detta vill jag nog ha, så se mig som först till kvarn om ingen har tingat det på annat håll. Hur nerskalad är filmen som du länkar till, kan man få det i högre kvalitet i helskärm om filen inte bantas i storlek?
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Re:

BMWTobbe skrev:
Häpp, detta vill jag nog ha, så se mig som först till kvarn om ingen har tingat det på annat håll. Hur nerskalad är filmen som du länkar till, kan man få det i högre kvalitet i helskärm om filen inte bantas i storlek?


Nejdå du var snabb nog Tobbe. Spec enligt: http://www.loke.nu/erbjudande/pmp8100m.pdf
Ingen HD kvalite, men det brukar bli ca 250Meg fil för 15-20 min film innan jag skalar ner den. Jag testade att köra den på min 23" skärm i helskärm och det är ok men inte mer än så.
Hör av dig när du tänkt färdigt..... -jag börjar hitta till leveransadressen snart

_________________
Patrik Skoog
Citera
SÄLJES
Sålt: Kitt för att spela in film i bil
771 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande