Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Sålt: OMP stol + OMP 4p bälte (FIA godkänt) Helt nytt!
1890 besök totalt
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Sålt: OMP stol + OMP 4p bälte (FIA godkänt) Helt nytt!

OMP EXTRA
En stol i stålrör med en vikt på 11,0 kg. Speciellt framtagen för långa och välbygda personer. Därmed är den både bredare och högre än de övrga modellerna. Sittytan är djup och knädynan avtagbar. Hål för 4- och 6-punktsbälten. FIA-godkänd. Nypris 3450:- på Dalhems

Mått: http://www.ompracing.it/pdf/en/sedili.pdf

OMP 4p bälte, helt nytt

Allt tillverkat oktober 2003, men är alltså aldrig använt. Stolen monteras med fästen undertill, men adaptrar för sidomontering finns att köpa löst

Paketpris: 3000:-


_________________
Patrik Skoog
Citera
Teamchefen
Södra Skåne
Här sen Mar 2008
Inlägg: 117



Pris på endast bältet?

_________________
Johan Nilsson
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Re:

Teamchefen skrev:
Pris på endast bältet?


Ett nytt 4-punkt, 3+2" bälte kostar ca 1600:- ger du mig ett vettigt bud så kanske du får köpa det löst

_________________
Patrik Skoog
Citera
Teamchefen
Södra Skåne
Här sen Mar 2008
Inlägg: 117



Vad är det för fäste till bältet? Öglebult? Ingår dessa?
Vilken FIA-märkning på bältet?

_________________
Johan Nilsson
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Re:

Teamchefen skrev:
Vad är det för fäste till bältet? Öglebult? Ingår dessa?
Vilken FIA-märkning på bältet?


Bältet har vanliga "krokar" att använda tillsammans med fast monterade öglor/förstärkningsplattor i bilen. Inga öglor till bilen medföljer. Bältet är FIA godkänt.

_________________
Patrik Skoog
Citera
SÄLJES
Sålt: OMP stol + OMP 4p bälte (FIA godkänt) Helt nytt!
1890 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande