| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Skänkes : Plats till bankörningen på Rejsaträffen
|
1080 besök totalt |
|
S: Skänkes : Plats till bankörningen på Rejsaträffen
Har tyvärr fått förhinder och kan inte deltaga
Ska gå bra att överlåta , så vill någon ha min plats så varsågod Ute i sista stund.. men men... Skriv inlägg här eller pm:a så kontaktar jag SLC-Fredrik om bytet . MS// _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
|
Tråkigt du inte kunde komma Marcus! Hade väl passat din lille radiobil som handsken ute på sturup!
Min gigantiske compact däremot var inte så impad av fredagen.
Trevligt initiativ att låta någon annan ta del av din biljett Vi ses på Gelleråsen väl? _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
|
Re:
Ja verkligen tråkigt Dessutom glömde jag boka av hotellrummet i Malmö. Det blir
den dyraste banträffen jag inte varit på..
Jag hoppas verkligen det klaffar till Gelleråsen . Kanske då i gigantisk dieselracer , 320 d Touring är beställd. Det borde väl räcka med inkörning upp till Karlskoga ?
Ha en riktigt trevlig helg Johan och hälsa alla från mig !
_________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
![]() |
SÄLJES
S: Skänkes : Plats till bankörningen på Rejsaträffen
|
1080 besök totalt |

