Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S:BMW Z3 Luftintag Sidoskärmar!
489 besök totalt
jesusguden
Falun
Här sen Mar 2008
Inlägg: 23


Trådstartare
S:BMW Z3 Luftintag Sidoskärmar!

Hej tänkte göra mig av med lite grejer jag har hemma liggandes till Z3:an.

Ett par sidoskärmar med luftintag!
olackerade, Glasfiber, behövs lite fin slipning innan lack.

http://www.garaget.org/?car=91536&image=913473
http://www.garaget.org/?car=91536&image=913475

Säljes för 2500kr eller Högstbjudande!

_________________
Johan Svensson
Citera
SÄLJES
S:BMW Z3 Luftintag Sidoskärmar!
489 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande