Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Glasfiberdelar till E30 *SÅLDA*
1963 besök totalt
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890


Trådstartare
S: Glasfiberdelar till E30 *SÅLDA*

Jag har en motorhuv, en bagagelucka och en front till E30 som jag säljer.

Motorhuv - 1400:-
Bagagelucka - 600:-
Front - 1200:-


Allt är tillverkat av Adolfsson och håller grym kvalité.
olackat och orört.



0706-419608

_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
Stoltan
Gävle
Här sen Sep 2004
Inlägg: 382



Halloj,

Har du en bild på fronten?
Är intresserad av fronten ifall det är lika som grabbarna Samson & Bäck kör med.
Är även intresserad av bakluckan isåfall.

_________________
Niclas Stolt
Banbil: BMW 318IS -90 *såld*
Citera
Michael Bäck
Sverige
Här sen Aug 2003
Inlägg: 8579



Re:

Stoltan skrev:
Halloj,

Har du en bild på fronten?
Är intresserad av fronten ifall det är lika som grabbarna Samson & Bäck kör med.
Är även intresserad av bakluckan isåfall.


Nu får hänga med ner till mantorp så kanske franzen fixar så dom hamnar på mantorp

_________________
Michael Bäck

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
bullen!
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 1083



hur ser huven ut på insidan? originalstruktur eller är det bara en enkel racehuv? har du provat om den passar fint i passformen?

_________________
Sammy Lundin
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890


Trådstartare
Re:

Michael Bäck skrev:
Stoltan skrev:
Halloj,

Har du en bild på fronten?
Är intresserad av fronten ifall det är lika som grabbarna Samson & Bäck kör med.
Är även intresserad av bakluckan isåfall.


Nu får hänga med ner till mantorp så kanske franzen fixar så dom hamnar på mantorp


Japp, exakt en sådan front som Samson har på sin bil är det.

_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890


Trådstartare
Re:

bullen! skrev:
hur ser huven ut på insidan? originalstruktur eller är det bara en enkel racehuv? har du provat om den passar fint i passformen?


Huven har förstärkningar som är ingjutna i glasfibret.
Den ser inte ut som en originalhuv undertill.
Jag har provat om den passar och den passar kalasfint.

thumbs up

_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
Stoltan
Gävle
Här sen Sep 2004
Inlägg: 382



Citat:
Japp, exakt en sådan front som Samson har på sin bil är det.


Kanon thumbs up

Då tar jag fronten och bakluckan. Nu gäller det bara att hitta ett bra sätt att få upp det till Gävle alternativt till Stockholm, Ekerö där min brorsa bor.

Citat:
Nu får hänga med ner till mantorp så kanske franzen fixar så dom hamnar på mantorp


Tyvärr kan jag inte åka till Mantorp då jag är i Stockholm på annat partaj[/quote]

_________________
Niclas Stolt
Banbil: BMW 318IS -90 *såld*
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556



Håll huven en stund till oss.

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890


Trådstartare
Huja!



Jag tar det lugnt med detta så löser vi allt på bästa och enklaste sätt.

thumbs up

_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556



Vi fick köpa bilen....så nu måste vi ha huven oxå.

PMa kontonummer.

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890


Trådstartare
Härligt Håkan!

Kul med nya projekt.
Hur gör vi med transport och sånt?

PM med kontonummer kommer...


_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556



Re:

Franzén skrev:
...........transport.............



Vi får försöka hämta upp den, när vi hämtar bilen.

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Niklas Rosell
Vingåker
Här sen Maj 2006
Inlägg: 1586



Synd att jag är så förbannat sen, annars hade jag kommit och hämtat fronten och bagageluckan... Huv har jag ju en finfin.
Skulle det mot förmodan skita sig vill jag köpa de delarna.

_________________
VW Golf Alltrack -20
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890


Trådstartare
Hej Niklas!

Ja du har ju aldrig gjort dig känd för att vara snabb... din flickvän kan nog intyga det... *host host*

Du FÅR köpa fronten och bakluckan av mig om Stoltan nu mot all förmodan skulle backa ur här.


_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
Stoltan
Gävle
Här sen Sep 2004
Inlägg: 382



Re:

Franzén skrev:
Hej Niklas!

Ja du har ju aldrig gjort dig känd för att vara snabb... din flickvän kan nog intyga det... *host host*

Du FÅR köpa fronten och bakluckan av mig om Stoltan nu mot all förmodan skulle backa ur här.



Jag backar inte ur. Ska bara lösa transporten hem på något vis.
Det kanske är någon Rejsian som kan ta med delarna till Mantorp, stockholm eller Gävle.
Mot ersättning såklart.

_________________
Niclas Stolt
Banbil: BMW 318IS -90 *såld*
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890


Trådstartare
Kanske är läge att märka annonsen med "SÅLDA!".


_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
SÄLJES
S: Glasfiberdelar till E30 *SÅLDA*
1963 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande