Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: LM-hjul Peugeot 205GTI *KÖPT*
539 besök totalt
Brus
Linköping
Här sen Feb 2005
Inlägg: 94


Trådstartare
K: LM-hjul Peugeot 205GTI *KÖPT*

Jag skulle vilja ha en uppsättning original alu-fälgar till Peugeot 205 GTI. Sena eller tidiga varianten spelar mindre roll. Helst med däck som faktiskt går att använda.

_________________
Johan Brusefält
Volvo 164 : Ford Escort Mk1 : Fiat 128 : Fiat 131 : Alpine A310 : Golf GTI : BMW Z3 Coupé
Citera
davkar
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 39



Re: K: LM-hjul Peugeot 205GTI

Brus skrev:
Jag skulle vilja ha en uppsättning original alu-fälgar till Peugeot 205 GTI. Sena eller tidiga varianten spelar mindre roll. Helst med däck som faktiskt går att använda.

0709/788690


Hej,

Jag har en uppsättning av den sena modellen(Speedline 15x6) liggande. Dessvärre utan däck. De är inte vackra, då de ärjat och har en del lacksläpp, men ska iallafall vara raka.

om det är intressant är du välkommen med bud.

Mvh,
David
Davidkarlsson74@hotmail.com

_________________
David Karlsson
Alfa GTJ 1600 -75 med tuff motor och lite väghållning. Vissa skulle kalla den skabbig, själv föredrar jag rejsigt bruksskick med vacker patina.
Citera
Bolse
Göteborg
Här sen Okt 2005
Inlägg: 16



Har också en uppsättning:

http://www.blocket.se/vi/17758814.htm?ca=20_s

PM:a, maila eller ring om intresse finns.

_________________
Markus Andersson
1600 Variant -72, Brukis
1302S Typ4 2,0T -71, Racern
1302 -72 orginal, Projektet
Citera
Brus
Linköping
Här sen Feb 2005
Inlägg: 94


Trådstartare
Tack, tack för erbjudandet. Jag högg på Davids småruffiga men billiga uppsättning.

_________________
Johan Brusefält
Volvo 164 : Ford Escort Mk1 : Fiat 128 : Fiat 131 : Alpine A310 : Golf GTI : BMW Z3 Coupé
Citera
SÄLJES
K: LM-hjul Peugeot 205GTI *KÖPT*
539 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande