Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 5vxl VW-låda, Corrado G60-bromsar, 15" 4*100-fälgar
1422 besök totalt
JohnE
Västerås
Här sen Okt 2007
Inlägg: 148


Trådstartare
S: 5vxl VW-låda, Corrado G60-bromsar, 15" 4*100-fälgar

För prylarnas historia finns projekttråden här.. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=47233

- 5vxl manuell låda, bra skick med bra synkringar utan missljud. Prisidé 1000kr? Öppen för bud.

- Corrado G60 bromsar, ok + skivor 280mm ventilerade i bra skick. Prisidé 500kr? Låter billigt, men då borde de vara sålda snabbt.
Finns även G60-spindlar och fjäderben. (orginalprylar)


- Dieselrovan, 1.6liters diesel utan turbo. Har inte jag lyckats ha sönder den lär inte du lyckas.
500 pix inklusive välfungerande dieselpump.

Kanske sälja fälgarna också? 15x7", Inte speciellt uppsnyggade kosmetiskt på bilden, men kan bli rätt balla med puts och kanske en polerad fälgkant. Ge bud.

_________________
John Edvardsson
Citera
Fiesta_rst
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 374



finns corrado bromsarna kvar? nåt fel på dom? för 500kr tar jag dom om du har lust att skicka dom jag står givetvis för frakten.

mvh richard

_________________
Richard Wester
0709942842
----------------------------
Vw Golf Mk1 16v -83
Citera
JohnE
Västerås
Här sen Okt 2007
Inlägg: 148


Trådstartare
Re:

fiesta_rst skrev:
finns corrado bromsarna kvar? nåt fel på dom? för 500kr tar jag dom om du har lust att skicka dom jag står givetvis för frakten.

mvh richard


Annonsen hann inte ligga ute en timme ens Då var det nog billigt.
Skicka pm! De finns självfallet kvar.

Edit: Det enda som är fel på bromsarna är att de bromsade så bra att min bil inte klarade av krafterna.. men det är ett ganska bra betyg för bromsarna. thumbs up

_________________
John Edvardsson
Citera
Fiesta_rst
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 374



du har PM

mvh//richard

_________________
Richard Wester
0709942842
----------------------------
Vw Golf Mk1 16v -83
Citera
zoddri
Umeå
Här sen Maj 2007
Inlägg: 5166



om nu tidigare talare ångrar sig så tar jag skivor, ok och spindlar direkt

_________________
//Jonas Ström
Meganekombi -17
Honda VFR1200F -10 (hoj)
Mellan två banåkabilar..
Citera
SÄLJES
S: 5vxl VW-låda, Corrado G60-bromsar, 15" 4*100-fälgar
1422 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande