Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2203 besök totalt |
2003-11-28 - Bilder från SLC-finalen.
Här kan ni klicka er fram igenom en del bilder från Mantorp i helgen. Tonvikten är på vårat SAAB-stöttade Swede Team Motor, men även andra finns med. Alla bilder är tagna av Jonas Stellemark. Använd dom gärna, men ange då att det är han som tagit dom. Vill ni använda dem i något samanhang kontakta Jonas på jonas@stellemark.com Han har även möjlighet att göra riktigt bra kopior av dem http://www.stellemark.com/ |
||
Hej
Wohoo, jag kör BMW!: ![]() Jag slutar köra BMW: ![]() Trevliga bilder, jag gillar hur ni riktade bakvagnen på dieselsaaben ;-) /Gustaf _________________ ---/In search of Maxwell's demon---/ Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till... SFRo-besiktningsman i Skellefteå |
||
Förstaklassens EPA-mekande efter att ha genat lite väl aggresivt i chikanen med 10 graders positiv camber på vänster bak som följd.
I med låååånga spettet och "Ta in nu då gubbar!". Sen fick den bakvagnen en inställning som blev riktigt bra!!! ![]() |
||
Klart de blev bra... Men de är kul med sånt mek ibland... _________________ -Tobbe Henricsson, Frilans |
||
Blomman rattade Diesel och sa att "Då får ni aldrig tillbaka den!" på uppmaningen "Kör tills du tröttnar."
![]() Klart det blev bra Tobbe, du lyckades ju tom ta i lite... ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2203 besök totalt |