Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 11 besök senaste veckan (82960 totalt) |
Re:
blev det karossbyte som du flaggat för tidigare vad blev det M3E30 / E36 / E46 _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||
Re:
Hmm, det verkar som somliga gillar att skrapa underredsmassa... ![]() Jag fattar inte varför du sålde, nu när du äntligen fått ordning på bilen! ![]() Jaja, hursomhelst jäkligt drygt att bygga en bil bara för att visa att den är snabbast och sälja direkt... ![]() Lycka till med nya kärran! ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||
Re:
Hmm... Bli inte förvånad om det blixtrar från kameror i buskarna runt huset ikväll... ![]() Försök inte ens gömma den under pressening! ![]() _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||||
Re:
Har hört att det inte finns så mycket dämpmaterial på bilar födda på 2000 talet ![]() Johan, jag fattar inte heller varför jag sålde så då är vi två... -vi kan väl ta upp diskussionen i baren på lördag ![]()
![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
oj, klart man blir förvånad när du lagt ner så mycket tid på den och allt börjar lira.
Men ser fram emot ditt nya projekt ![]() Men nästa följdfråga blir väl, kommer bilen fortfarande vara kvar i cuppen ? så man ska fortsätta oroa sig för en snabb bil ![]() Eller är det hemlig info också ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
Re:
På lördag löser vi världens alla problem! ![]() Det är kanske då Louise deklarerar att det är sluttävlat för mig... ![]() ![]() ...fast då blir det historiens kortaste äktenskap! He he! ![]() ![]() ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||
Re:
Ja den kommer att köras i cuppen, när den nya föraren kommer att debutera med bilen återstår att se så se upp ![]() ![]()
![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
Re:
Jag kan bara instämma? Det här var synnerligen oväntat... ![]()
En tjej som sitter i en torktumlare till bil med bombanfallsakustik och låter sulorna på sommarskorna smälta på durken är med allra största säkerhet "rättvaggad". ![]() Prognos: Du kan nog vara lugn! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Re:
AMEN ![]() Själv hade man fått styra kosan mot skopunkten istället för banan i liknande situation, kallas det då "fel-vaggad"? ![]() Lycka till Samson! _________________ Mats Kinnby 0708319602 |
||||||
Ännu en bil till compactmaffian!
![]() Det där är nog ett väldigt potent utgångsobjekt för standardklassen, enda hotet är väl vikten på 205or för jag antar att det är en 325ti? Skall bli Mycket intressant att följa detta! ![]() _________________ Rikard Ahlin |
||||||
|
||||||
Re:
Både ja & nej, den går inte att köra i std klassen 2009 utan reglementsändringar. Vikten är ruggigt hög, 1480kg ![]() ![]() ![]()
Jag lovar att jag skall göra vad jag kan ![]()
Ja det skall bli spännande om jag kan få denna att gå lika fort som brossans E36 ti i standardklassen. 1.10 blankt på Knutan är målet ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
Re:
Med 193 pållar på pappret blir matchviken 1319kg = 161kg som ska bort, det är svårt nog på en E36 som ska banta 115kg! ![]() oavsett så är det roligt med föryngring, både av vagnparken och reglementet. ![]() _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||||
Ny tråd skapad här:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Patrik Skoog |
||||||
Re:
vi... _________________ Matz Olli 0702-263604 Fluffen en gammal grön compact |
||||||
Re:
Även kylvattenslangarna? _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||||
Självklart ...råkade bra svara på nicklas inlägg innan jag insåg att tråden var av..
duktig vet jag inte men i ERCup är besiktningen lite strängare än i bmwcup.. ![]() nicklas--nix ej på kylslangen..men reglerna är 100% klara det skall vara det även vid tex oljekyld diff låda vi har tom pressade till diff kylningen.. lägger upp en ny tråd om ngn pm:ar mig detta kan ju vara ett intressant ämne.. _________________ Matz Olli 0702-263604 Fluffen en gammal grön compact |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 11 besök senaste veckan (82960 totalt) |