Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: R-däck, TOYo R888 235/45-17 SÅLDA
2051 besök totalt
abd

Här sen Feb 2003
Inlägg: 490


Trådstartare
S: R-däck, TOYo R888 235/45-17 SÅLDA

4 st helt nya, aldrig monterade på fälg.

Pris 7200 kr! (normalt pris för dessa däck är ca 2400 kr/styck)


andersbellund@hotmail.com eller 0703726403

_________________
Anders Berglund
Citera
abd

Här sen Feb 2003
Inlägg: 490


Trådstartare
hopp

_________________
Anders Berglund
Citera
abd

Här sen Feb 2003
Inlägg: 490


Trådstartare
sista höstpriset: 7200 kr för 4 st splitt nya R888 235/45-17, ej prutbart.

_________________
Anders Berglund
Citera
Colin
Forshaga
Här sen Jan 2003
Inlägg: 909



Finns vart då i vårt avlånga land?

_________________
Mvh
Per Bodin
Karlstad


BMW M3 -97 bansmiskaren
BMW M5 -93
BMW 330i -01
BMW 323ti -99
Chevrolet Camaro SS 1LE -17
Citera
abd

Här sen Feb 2003
Inlägg: 490


Trådstartare
Finns i Piteå, jag kan fixa bra pris med bussgods så frakten ska inte bli särskilt dyr.

_________________
Anders Berglund
Citera
abd

Här sen Feb 2003
Inlägg: 490


Trådstartare
Då frakten verkar avskräckande så säger vi 7500 kr inkl frakt, lite billigare vid avhämtning förstås..

_________________
Anders Berglund
Citera
Lupos3l
Göteborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 327



Verkar vara dåligt med intresse.

Jag bjuder 5500:- plus frakt för dem!

_________________
Philip George
Citera
abd

Här sen Feb 2003
Inlägg: 490


Trådstartare
Re:

Lupos3l skrev:
Verkar vara dåligt med intresse.

Jag bjuder 5500:- plus frakt för dem!


Så länge har jag inte annonserat ännu, var ju bara ett par dagar sedan jag sänkte priset till rena fyndet..

_________________
Anders Berglund
Citera
Lupos3l
Göteborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 327



Re:

abd skrev:
Lupos3l skrev:
Verkar vara dåligt med intresse.

Jag bjuder 5500:- plus frakt för dem!


Så länge har jag inte annonserat ännu, var ju bara ett par dagar sedan jag sänkte priset till rena fyndet..


Sant sant, låter mitt bud stå kvar iaf så får vi se.

_________________
Philip George
Citera
bullen!
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 1083



lite off topic.

det råkar inte var Philip George som gick ÖITP i kristianstad? tänkte mest att det inte lär finnas så förbaskat många med det namnet som är bilintresserade?

Mvh Sammy

_________________
Sammy Lundin
Citera
abd

Här sen Feb 2003
Inlägg: 490


Trådstartare
sålda.

_________________
Anders Berglund
Citera
SÄLJES
S: R-däck, TOYo R888 235/45-17 SÅLDA
2051 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande