Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Varv på Nürburgring
1002 besök totalt
mcburn4ever
Södra Sverige
Här sen Apr 2005
Inlägg: 1589


Trådstartare
K: Varv på Nürburgring

Har du köpt på dig varv på Nürburgring som du ej använt?
Sälj dom till mig!

_________________
Mvh /Pär Martinsson
PCS: 1509
Drivers Club: 22
NS: 143 varv / BTG: 7,56,48
Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006
Inlägg: 1248



Det finns biljetter att köpa i automaten där nere,snålis

Hoppas du får en trevlig och oförglömlig resa nu Pär, Spa+Ringen thumbs up ska bli roligt att höra vad du tyckte sen.

_________________
Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
mcburn4ever
Södra Sverige
Här sen Apr 2005
Inlägg: 1589


Trådstartare
Kunde man väl ge sig fn på att du skulle komma här o lägga näsan i blöt...
Men tack för tipset! thumbs up

Kanske lite udda grepp, men jag har ju sett att det är dom som säljer..
..så varför inte en köpesannons..?


EDIT:
Du har inga biljetter kvar??

_________________
Mvh /Pär Martinsson
PCS: 1509
Drivers Club: 22
NS: 143 varv / BTG: 7,56,48
Citera
houke
Utanför Trelleborg/Skaune :)
Här sen Jul 2006
Inlägg: 717



2 varv finnes

300:-

_________________
Henrik Hellman
BMW 1M -12
BMW M3 E36 Limo-98
BMW 530D Touring M-sport LCI-07
Citera
Tboy2
Katrineholm
Här sen Dec 2005
Inlägg: 318



Varv över..

2 varv 300:-

/Tommy

_________________
___________________________

Tommy Karlsson
Porsche 996TT-02
Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006
Inlägg: 1248



oops kom på att jag och roger har 1+2 varv kvar, vi vill sponsra din resa lite
300kr för 3varv, när vill du jag ska komma ner?(har ju inte så långt)
ring el sms.

_________________
Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
mcburn4ever
Södra Sverige
Här sen Apr 2005
Inlägg: 1589


Trådstartare
Re:

Narin skrev:
oops kom på att jag och roger har 1+2 varv kvar, vi vill sponsra din resa lite
300kr för 3varv, när vill du jag ska komma ner?(har ju inte så långt)
ring el sms.


Klockrent!
När du vill..nästan..
Kanske skulle försökt trumma ihop det med Magnus också!?
Han skall sätta upp lite dekaler i garaget till mig.
Lördag em, kanske..? Vi kan ju höras vid..

_________________
Mvh /Pär Martinsson
PCS: 1509
Drivers Club: 22
NS: 143 varv / BTG: 7,56,48
Citera
SÄLJES
K: Varv på Nürburgring
1002 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande