Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: M3 e30 -87 *såld*
2053 besök totalt
David Boman
Karlstad
Här sen Dec 2003
Inlägg: 39


Trådstartare
S: M3 e30 -87 *såld*

BMW M3 e30 -87 säljes
Pågrund av köp av M3 e46 säljer jag nu min fina M3 e30. Bilen är i ett mycket bra skick och har mycket bangodis. Bilen är trevlig både på gata och bana, och den är mycket fin att se på.

* 16500 mil
* 100% rostfri
* Svart skinn (idag sitter det skalstolar fram, orginal finns)
* Hennarot (orangeröd)
* Bilstein grp. n med Millway coilovers fram och tillhörande fjädrar bak
* Justerbara topplager fram och bak
* Justerbara krängningshämmare fram och bak
* Hårdare bussningar
* Kortstyrväxel
* BBS RS 16" med nya Toyo R888 (225/45-16)
* 2 st Sparco Evo
* Toora moccaratt
* Nyrenoverad växellåda (ca 500 mil sedan)
* Bakaxel med utv. 4.10 och 40% spärrverkan (orginal finns också)
* Carbotech XP10 belägg fram och RedDot bak (nya)
* Supersprint mellanrör tillsammans med orgianl slutburk (orginal mellandel finns)

Är du ute efter en M3:a som ser bra ut och är kul att köra så är detta bilen för dig.

Pris: 145 000
Eventuellt byte mot M3 e46 (endast bilar i bra skick intressant)

Se bilder från en konbana som jag körde i mitten på sommaren, fler bilder vid förfrågan.
http://www.karlstadracing.nu/forumet/viewtopic.php?t=16914

David Boman
070-508 84 99
dboman@live.se

_________________
David Boman
- BMW M3 E46 -02
- Alfa 155 ts sport -96
- Alfa 33 1.7 QV -89
Citera
PSvensson
Ekolsund
Här sen Sep 2003
Inlägg: 131



Min gamla bil till salu, ägde den innan David.
Har haft mycket roligt med den.
Söker ni efter en go M3:a med rätt godis är det bara att slå till.
Jag hade gärna utökat bilparken om pengarna funnits.

Lycka till med försäljningen David.

_________________
Peter Svensson
Citera
David Boman
Karlstad
Här sen Dec 2003
Inlägg: 39


Trådstartare
Re:

Bilen är såld.

_________________
David Boman
- BMW M3 E46 -02
- Alfa 155 ts sport -96
- Alfa 33 1.7 QV -89
Citera
BjörnB
Linköping
Här sen Okt 2005
Inlägg: 32



...och innan Peter ägde jag den...
Kul att se att utrustats på ett trevligt sätt.

Ägaren innan mig finns också på rejsa tror jag.

Får gratulera nye ägaren

_________________
Björn Borring
M3 e30 Sport EVO
Citera
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243



den nya ägaren finns på rejsa med

_________________
Simon Möllefors

Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
Citera
David Boman
Karlstad
Här sen Dec 2003
Inlägg: 39


Trådstartare
Re:

Hoppas att resan var hem var trevlig.
Du har skaffat dig en mycket kul bil.

Lycka till,
David

zim skrev:
den nya ägaren finns på rejsa med

_________________
David Boman
- BMW M3 E46 -02
- Alfa 155 ts sport -96
- Alfa 33 1.7 QV -89
Citera
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 19272



Re:

David Boman skrev:
Bilen är såld.


Jag beklagar sorgen...





_________________
/Mats Strandberg
onemanracing.com

BMW 330i -05
Citera
SÄLJES
S: M3 e30 -87 *såld*
2053 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande