Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Diverse Porschedelar uppdaterad NYA PRISER
1, 2   >>
8525 besök totalt
easec
Skåne
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1383


Trådstartare
S: Diverse Porschedelar uppdaterad NYA PRISER

Lite rensning innan flytt, först nyare Porsche dvs 996, lite längre ned 944. Det finns massor av inredningsdetaljer till 944. Ser gärna ett klumppris för allt 944! Nya prylar kommer att läggas till

Halvbur nr 1, Porsche original passar alla 996 pris 8 000:- komplett NU 6000:- Listpris hos Porsche 11000:-





Halvbur nr 2, Porsche original passar alla 996 pris 8 000:- komplett NU 6000:- Listpris hos Porsche 11000:-







original GT3 stolar i skinn, gott skick, bilen har gått 1700 mil, sälj helst par, 24 000:-



]

GT3 mk 1 frambromsar, kompletta, 12 000:-

Porsche 944 delar

Bakruta, komplett 2 st med ramar, NYTT PRIS 200:-



Databox, 944-87 (163 hk), NYTT PRIS 300:- (finns 2 st)




Insug S, NYTT PRIS 250:-



Kolfilter, NYTT PRIS 50:-



MAF, 944 n/a , NYTT PRIS 300:- finns även till S 500:-




Servooljekylning, 944 n/a, NYTT PRIS 100:-



oljebehållare till S, NYTT PRIS 50:-




Hel lucka 944 med bakspoiler i gummi (ändrad är original dessutom sitter original plug för borttagning av torkare kostar runt 3-400 kr), NYTT PRIS 600:- ÄNNU LÄGRE 500:-

Motorhuv i gott skick, NYTT PRIS 250:-

Dörrar kompletta med speglar och elhissar, NYTT PRIS 1500:-








Diverse


R-däck, Michelin CUP-däck nya 2 st 5600:- NYTT PRIS 4 800:-






Batterilåda komplett, NYTT PRIS 300:- SÅLD





Helst via e-mail: easec@hotmail.com alt via mobil 0768-677722

_________________
Mats Johannesson

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt.
http://easec.blogspot.com/
Citera
easec
Skåne
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1383


Trådstartare
Lite fler prylar

Till Porsche 997:

Intake Kit - EVo V-Flow Induction System, komplett med filter och anslutningar. http://www.paragon-products.com/product_p/evoms-vflow-997.htm 911 2005-on, 997/S 3.6L/3.8L, manual (INTKVF997-6) endast provmonterat, felleverans från Paragon. Ny pris c a 4000:- exkl frakt och tull. 2800:-




Till Porsche 944:

Servooljebehållare, NYTT PRIS 150:-



IKEA back med diverse delar, NYTT PRIS 50:-



Kom igen nu, perfekt kombination för 944 och racing. Fälgar, Antera 2 st 8x17 ET51, 2 st 9,5x17 ET49, framhjulen sitter nästan nya CUP däck (225x17 gått ett race) bakdäcken slicks 4500:- signerade av Fredrik Å se hans biltråd om 944 Turbo.




Luftfilter, Green med adapter 200:-



Motorskydd under NYTT PRIS 100:- (Nytt)

Instrumentsarg, 200:- finns numera 2 st NYTT



Luftburk, NYTT PRIS 50:- NYTT







Vänster skärm liten skada fram, NYTT PRIS HÄMTA NYTT



Mittkonsol, 100:- NYTT




Racing

Aluminiumvinge, race ingen Realcar historia utan riktig, SÅLD 800:-



Diverse

DVD Its Fun, finns 2 st 100:-/st (Nytt)


_________________
Mats Johannesson

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt.
http://easec.blogspot.com/
Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Minst en vecka mellan uppning av annons
--> https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=36204

_________________
/Anton Lillsund
Citera
easec
Skåne
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1383


Trådstartare
Re:

Anton Lillsund skrev:
Minst en vecka mellan uppning av annons
--> https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=36204



Lagt till en massa saker, men jag kan ta bort den.

_________________
Mats Johannesson

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt.
http://easec.blogspot.com/
Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

easec skrev:
Anton Lillsund skrev:
Minst en vecka mellan uppning av annons
--> https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=36204



Lagt till en massa saker, men jag kan ta bort den.


Låt den vara...
Men nästa gång, så kan du lägga till med "edit-funktionen" i ditt första inlägg..

_________________
/Anton Lillsund
Citera
easec
Skåne
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1383


Trådstartare
Det fixar vi!

_________________
Mats Johannesson

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt.
http://easec.blogspot.com/
Citera
flopp
Anderslöv
Här sen Aug 2005
Inlägg: 89



Mats, jag tar underskyddet till motorn om det passar min 951.

emm.

_________________
Mikael Sköldeborn
Porsche 951
Porsche 996 C2 X51
Citera
dan winberg
Göteborg
Här sen Feb 2006
Inlägg: 73



hade du ngr mer fälgar? intresserad!

boxster fälgar, race prylar?=?

_________________
Dan Winberg
Citera
easec
Skåne
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1383


Trådstartare
Kommer Dan, . Sålde precis Unipro systemet, hann inte lägga ut det. Just nu förbereds GT3 för lite racing till helgen, men på söndag kommer det en stor uppdatering.

/Mats

_________________
Mats Johannesson

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt.
http://easec.blogspot.com/
Citera
Suddarn
Göteborg
Här sen Okt 2003
Inlägg: 751



Tar reservhjulet. Skickar uppgifter som p.m.

_________________
Peter Alfredsson
Alfasud Ti
Porsche 911E
A-H Sprite
Honda Integra DC2
Citera
flopp
Anderslöv
Här sen Aug 2005
Inlägg: 89



Fjäderbenslagringarna, mattan samt fjädrarana tar jag, har ringt dig och lämnat ett meddelande.

_________________
Mikael Sköldeborn
Porsche 951
Porsche 996 C2 X51
Citera
easec
Skåne
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1383


Trådstartare
Just nu är det

lite prioritering av BettanV, men allt är packat och det kommer att skickas iväg tisdag alt onsdag. Ikväll måste vi dra in henne i garaget och skruva av lite grejor för att se skadorna.

_________________
Mats Johannesson

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt.
http://easec.blogspot.com/
Citera
bertil1
Lund
Här sen Aug 2006
Inlägg: 399



Du har inte 6-punksbälten till salu "Schroth"?

_________________
Hans Mogren
Porsche GT3 CS
Citera
FredrikÅ
Skåne
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2640



Re:

bertil1 skrev:
Du har inte 6-punksbälten till salu "Schroth"?


Jag tror inte Mats har några bälten till salu, däremot kan du nog få köpa en väl begagnad airbag...

_________________
--
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 20634



Vad är det för konstant på fjädrarna. 180mm långa 60mm id går att utläsa men är det möjligen "090" det står (dvs 90N/mm)?

_________________
Niklas Falk
www.SPVM.se
Citera
easec
Skåne
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1383


Trådstartare
Re:

Niklas Falk skrev:
Vad är det för konstant på fjädrarna. 180mm långa 60mm id går att utläsa men är det möjligen "090" det står (dvs 90N/mm)?


Hejsan där! Det står 030! Men de är sålda, till en glad 944:a ägare.

_________________
Mats Johannesson

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt.
http://easec.blogspot.com/
Citera
easec
Skåne
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1383


Trådstartare
Re:

bertil1 skrev:
Du har inte 6-punksbälten till salu "Schroth"?


Hallå där, jag kan plocka hem ett om du vill, tänkte fixa ett till passageraresätet. De som åker där kommer att kräva sexpunktsbälte

_________________
Mats Johannesson

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt.
http://easec.blogspot.com/
Citera
easec
Skåne
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1383


Trådstartare
thumbs up Uppar NYA PRISER

_________________
Mats Johannesson

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt.
http://easec.blogspot.com/
Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

Det gäller fortfarande..

Anton Lillsund skrev:

nästa gång, så kan du lägga till med "edit-funktionen" i ditt första inlägg..

_________________
/Anton Lillsund
Citera
krasse
Stockholm
Här sen Sep 2006
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Jag är intresserad av Instrumentsargen, 200:- om den är till en senare 944. Bor du möjligen i Stockholm?

Hur har det gått med stolarna? Lite väl mycket pengar för mig men visst intresse har jag .

MVH
Peter Krantz

_________________
Peter Krantz
Citera
easec
Skåne
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1383


Trådstartare
Re:

krasse skrev:
Jag är intresserad av Instrumentsargen, 200:- om den är till en senare 944. Bor du möjligen i Stockholm?

Hur har det gått med stolarna? Lite väl mycket pengar för mig men visst intresse har jag .

MVH
Peter Krantz


Det är till de nyare! /Mats

_________________
Mats Johannesson

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt.
http://easec.blogspot.com/
Citera
SÄLJES
S: Diverse Porschedelar uppdaterad NYA PRISER
1, 2   >>
8525 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande