Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Avgassystem till M3 e46
793 besök totalt
simonhakansson
Kalmar
Här sen Jan 2007
Inlägg: 83


Trådstartare
K: Avgassystem till m3 e46

Jag söker efter ett avgassystem till min m3 årsm 03.. Gärna gruppeM, supersprint race, dixis..

Mvh Simon

_________________
Simon Håkansson
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Duger original så vet jag att bmwtobbe här på rejsa har ett 4 sale..

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Bistec
Linköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 2444



Jag ska byta ut mitt Supersprint sytem, har bara suttit på ca. 300 mil, sitter idag på en -01 men det ska ju passa !

PM:a mig om det är intressant !

_________________
/ Martin Spetz

Racern:
Citera
houke
Utanför Trelleborg/Skaune :)
Här sen Jul 2006
Inlägg: 717



har ett orginal system som gått 3000 mil om du vill ha

1500:- så är det ditt

Henrik

_________________
Henrik Hellman
BMW 1M -12
BMW M3 E36 Limo-98
BMW 530D Touring M-sport LCI-07
Citera
simonhakansson
Kalmar
Här sen Jan 2007
Inlägg: 83


Trådstartare
Re:

johan sjöström skrev:
Duger original så vet jag att bmwtobbe här på rejsa har ett 4 sale..


Houke skrev:
har ett orginal system som gått 3000 mil om du vill ha

1500:- så är det ditt

Henrik


Har ju faktiskt ett orginal är ute efter ett eftermarknads

MVH

_________________
Simon Håkansson
Citera
SÄLJES
K: Avgassystem till M3 e46
793 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande