| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Playstation 3 med Logitech G25 samt 6spel.
|
1274 besök totalt |
|
S: Playstation 3 med Logitech G25 samt 6spel.
Hallå. S4an ska få godis så då säljer jag detta, Detta har stått hemma nu sen i Början av juni, Använt 10-15 gånger kanske. Allt som allt är. Playstation 3 Basenhet 40GB med sonys hdmi kabel samt dualshock 3 fjärrkontroll. 1 Extra Dualshock 3 i oöppnad orginal förpackning(Roligare att spela med ratten ju..) 1 St Logitech G25 ratt, Med Koppling samt H mönstrad 6växlad låda. Ny pris idag 2.000:- 1 St Gran turismo 5 prolouge 1 St GTA IV 1 St Sega RALLY 1 St Racing driver: GRID 1 St: Uncharted bla bla(Aldrig ens stoppat i, Något äventyrsspel som följde med) 1 St Need For Speed: PRo STREET Ny pris på sakerna när jag köpte dem var 10.8xx:- har jag för mig, Har kvitton på allting, Samt har för mig jag köpte till en försäkring som gäller i 3 år. Jag vill ha 6000:- för allting. Hämtas på plats i stockholm eller kan mötas någonstans mot soppa pengar. Mvh Dennis _________________ Dennis Rudolfsson Bmw 320D Touring M sport 2008 www.mecahaninge.se www.stertman.com [URL]http:://forum.lazzat.se[/URL] |
||||
|
_________________ Dennis Rudolfsson Bmw 320D Touring M sport 2008 www.mecahaninge.se www.stertman.com [URL]http:://forum.lazzat.se[/URL] |
||||
|
Re:
G25 ansluts via USB, plattformsfri. Går till pc, ps2, ps3 osv. Kräver dessutom extern nätanslutning. _________________ Ulf Bjuris |
||||
|
Re:
om du får för dig att sälja ratt och ps3 seperat så vill jag veta vad du vill ha för ps3:an
Funkar inte till Xbox 360
_________________ Andreas Falk |
||||
|
_________________ Dennis Rudolfsson Bmw 320D Touring M sport 2008 www.mecahaninge.se www.stertman.com [URL]http:://forum.lazzat.se[/URL] |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Playstation 3 med Logitech G25 samt 6spel.
|
1274 besök totalt |
