|
anton7
Umeå Hörnefors
Här sen Apr 2004
Inlägg: 375
Trådstartare

18 Mar 2008 19:29
Säljes TURBO,golf topp mm
Ny turbo kkk04 från volvo s60r 5000:-.Autogage varvräknare med shiftlight 800:-.helrenoverad Golf 16v topp portad nya ventiler lyftare styrningar mirade sätten riktplanad mm 6500:- påkostad mer än det dubbla.Ventilkåpa alu till golf 8v bud. Bensin pump från Audi tt
ring 070-6883373 delarna finns i umeå
_________________ Anton sandström
bilar Ultima mk2,Escort mk2 ,Rally Amazon
|
anton7
Umeå Hörnefors
Här sen Apr 2004
Inlägg: 375
Trådstartare

08 Apr 2008 12:16
_________________ Anton sandström
bilar Ultima mk2,Escort mk2 ,Rally Amazon
|
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4439

08 Apr 2008 18:37
Jag är lite nyfiken på toppen... Portningen är lite känslig, så därför undrar jag om det är någon som kan sin sak som gjort det? Är det någon "VW-kändis"?
Är ventilerna tillfixade för bättre flöde?
_________________ /Niße
Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
|
anton7
Umeå Hörnefors
Här sen Apr 2004
Inlägg: 375
Trådstartare

09 Apr 2008 14:56
Hej portningen har peter sjödin fixat och han ska vara duktig säger dom som vet.http://www.teamsjodin.com/ .Maskin jobben är gjorda på Umeå motor slip.
_________________ Anton sandström
bilar Ultima mk2,Escort mk2 ,Rally Amazon
|
anton7
Umeå Hörnefors
Här sen Apr 2004
Inlägg: 375
Trådstartare

20 Apr 2008 23:51
_________________ Anton sandström
bilar Ultima mk2,Escort mk2 ,Rally Amazon
|
anton7
Umeå Hörnefors
Här sen Apr 2004
Inlägg: 375
Trådstartare

16 Maj 2008 09:09
upp
_________________ Anton sandström
bilar Ultima mk2,Escort mk2 ,Rally Amazon
|
anton7
Umeå Hörnefors
Här sen Apr 2004
Inlägg: 375
Trådstartare

16 Maj 2008 20:19
turbon såld
_________________ Anton sandström
bilar Ultima mk2,Escort mk2 ,Rally Amazon
|
anton7
Umeå Hörnefors
Här sen Apr 2004
Inlägg: 375
Trådstartare

30 Maj 2008 09:56
Är det ingen som ska trimma golfen inför sommaren be bud på toppen.....
Jag har även servopump till Audi TT,svänghjul o koppling till salu.
_________________ Anton sandström
bilar Ultima mk2,Escort mk2 ,Rally Amazon
|
anton7
Umeå Hörnefors
Här sen Apr 2004
Inlägg: 375
Trådstartare

10 Jun 2008 23:23
_________________ Anton sandström
bilar Ultima mk2,Escort mk2 ,Rally Amazon
|
anton7
Umeå Hörnefors
Här sen Apr 2004
Inlägg: 375
Trådstartare

11 Jul 2008 07:11
upp
_________________ Anton sandström
bilar Ultima mk2,Escort mk2 ,Rally Amazon
|
anton7
Umeå Hörnefors
Här sen Apr 2004
Inlägg: 375
Trådstartare

23 Jul 2008 23:07
_________________ Anton sandström
bilar Ultima mk2,Escort mk2 ,Rally Amazon
|
anton7
Umeå Hörnefors
Här sen Apr 2004
Inlägg: 375
Trådstartare

24 Aug 2008 00:35
upp
_________________ Anton sandström
bilar Ultima mk2,Escort mk2 ,Rally Amazon
|
anton7
Umeå Hörnefors
Här sen Apr 2004
Inlägg: 375
Trådstartare

10 Sep 2008 11:25
_________________ Anton sandström
bilar Ultima mk2,Escort mk2 ,Rally Amazon
|
96 TURBO
Lundsbrunn
Här sen Jul 2006
Inlägg: 169

10 Sep 2008 17:40
kan den passa en audi 100 med 1,8 motor??
_________________ Eric Ackeby
|
Ankaret
Eskilstuna
Här sen Maj 2004
Inlägg: 8205

10 Sep 2008 17:43
Pris på ventilkåpan?
PM funkar bra
_________________ T i m P a h l b e r g
Alfa Romeo 147 2.0 -04
|
anton7
Umeå Hörnefors
Här sen Apr 2004
Inlägg: 375
Trådstartare

11 Sep 2008 06:06
Re:
| 96 turbo skrev: | | kan den passa en audi 100 med 1,8 motor?? |
Den passar till alla VAG 1,8or
_________________ Anton sandström
bilar Ultima mk2,Escort mk2 ,Rally Amazon
|
anton7
Umeå Hörnefors
Här sen Apr 2004
Inlägg: 375
Trådstartare

08 Okt 2008 12:35
_________________ Anton sandström
bilar Ultima mk2,Escort mk2 ,Rally Amazon
|
anton7
Umeå Hörnefors
Här sen Apr 2004
Inlägg: 375
Trådstartare

16 Okt 2008 11:35
Ventilkåpa och varvräknare sålda topp mm finns kvar.
_________________ Anton sandström
bilar Ultima mk2,Escort mk2 ,Rally Amazon
|
anton7
Umeå Hörnefors
Här sen Apr 2004
Inlägg: 375
Trådstartare

16 Jan 2009 14:27
_________________ Anton sandström
bilar Ultima mk2,Escort mk2 ,Rally Amazon
|
anton7
Umeå Hörnefors
Här sen Apr 2004
Inlägg: 375
Trådstartare

23 Jan 2009 15:58
Hej jag la ut toppen på tradera så om nån är sugen är det bara att bjuda annars får jag andvända den som ankare i sommar börjar va less på att se den nu.
_________________ Anton sandström
bilar Ultima mk2,Escort mk2 ,Rally Amazon
|
anton7
Umeå Hörnefors
Här sen Apr 2004
Inlägg: 375
Trådstartare

30 Jan 2009 17:12
Nu är toppen såld
_________________ Anton sandström
bilar Ultima mk2,Escort mk2 ,Rally Amazon
|
|