Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2437 besök totalt |
Vilken skulle de ha valt istället? En räserförare är ju helt uteslutet eftersom det knappast ger nåt till de amatörer som ev. skulle vara intresserad av att testa en radicaldag. En helt okänd människa som står och stammar fram nåt ohörbart lär ju inte heller intressera så många. Jag tycker det var ett utsökt val. Visst, lite tråkigt och kort gjort för min smak, men jag inser att det inte främst är gjort för mig. Prestanda var förra veckan TV3:s 9:e populäraste program med 355 000 tittare och bl.a. populärare än Fame Factory. Det tycker jag är helt OK. En del grejer är kul och en del annat trams, men jag tycker på det hela att de gör ett väldigt bra jobb som lyckas locka så många att se programmet. Det ökar säkert intresset för bilar och ev. motorsport, så då är jag nöjd. ![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||
Mycket möjligt att det var 17".... det blir tomt innanför fälgen ändå ![]() _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||||||
http://www.hondaklubben.com/forum/to _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Seröst Lennart! Jag tycker som bekant inte om stora hjul och anser att minst vinner! Får man fråga vad det är för modell (mina 16" vinterhjul är tre år och det är INTE fränt att plana runt på 205:or på vintern)? JohanR _________________ Johan Rådlund |
||||||
Har inte polisen bytt ut sina saab 95 för lääääääänge sen.. trodde dom körde 9-5 nu för tiden. ![]() Sorry kunde inte låta bli... _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||||
![]() ![]() ![]() 185/65-15 känns vettigt på vintern. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2437 besök totalt |