| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Volvo V70 2,4T N -00 Gärna byte banåkarbil
|
2 besök senaste veckan (1743 totalt) |
|
Har rört om i vagnsparksgrytan och denna blev över..
Kortfattad info : 2,4 T 200hk,utt. 000915 , sv-såld, 2 tidigare ägare, full bok. Manuell, drag, 17" Conti spcont2, v-hjul, klima, farth,mm Nyservad 18 000 mil. Mkt välvårdad ! Pris 75 000:- Banåkar/racebil är av intresse som bytesobjekt. Även projekt och avsomnade byggen kan vara av intr. Siktar på jämna byten eller helst pengar åt mitt håll, Skulle dock kunna lägga en slant vid erbjudande som inte går att motstå.
Ex på trevliga bilar : 944,E30,E36,Miata,Honda,GTI.. mfl kom med förslag. För mer info, pm:a eller ring mob 070 6725051 _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
|
Re:
Njaee.. , något svängvänligare utgångsläge hade jag nog tänkt mig..
Men du har ju en annan jag skulle kunna överväga..
MS//
_________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
|
Uppar så ingen missar denna trevliga familjekombi.
Tar som sagt banåkarbil (även projekt kan vara av intr.) i byte. För den som köper utan byte tillämpas förstås Rejsarabatten
MS// _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
|
|
||
|
Re:
Nej, inte riktigt min grej och lite för mycket pengar. Men tack för erbjudandet. Lägger till lite önskemål i första inlägget på ev bytesobjekt. MS// _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
|
Tjenare,
Jag har en Audi S2 ståendes som kanske skulle kunna passa. - AP-racing bromsart runt om, från en rallycross bil. - OZ supperleggera fälgar med r-däck - Svetsad båge - ABY motor 230 original hk, tillbehör för ca 300 hk - Bilen väger ungefär 1200 kg, dvs rejält bantad - alu-bussningar i hela bilen samt ABT chassie Finns det något intresse så maila i första hand på viktor@skogh.org _________________ Mvh Viktor Skogh, Borås |
||
|
Upps
ligger numera på så det är bara att tuta och köra! MS// _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
![]() |
SÄLJES
|
2 besök senaste veckan (1743 totalt) |