Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Säljes: BMW 540 Touring 1998
593 besök totalt
Dennis Rudolfsson
Tumba(stockholm)
Här sen Mar 2005

Trådstartare
Säljes: Bmw 540 Touring 1998

Hallå!

Nu ska bruksbilen säljas!

Bilen är en 98,a gått 19.0xxnu när jag parkerade den i garaget på kvällen efter jobbet. Nytt hjullager höger fram, Nya stabstag fram, Nya stötdämpare bak, Nya däck runt om 265/35/18 och 225/40/18. Redstuff belägg till bak nya i kartong som ej har monterats. Kn filter i orginal burk. Olja och oljefilter byttes 1500mil sedan Mobil1 0w40 och Bosch filter. Bytte även kupefiltrena och ska byta stiften nu när jag byter olja nästa gång, (tänkte göra det inom någon vecka och då åker det i Mobil 1 Super 3000 5W40 Helsynt samt nytt bosch filter) oljepumpsbultarna är kontrollerade, Ny vattenpump. Bmw Äkta M paralelleker fälgar 8x18" och 9x18". Baslåda sitter det formanpassad i bak med snabbkoppling. 2 st rockford basar i lådan. Bmw orginal Reservhjul med alufälg. 6cd växlare. Automaten växlar hur fint och mjukt som helst.

Jag har haft bilen sen i februari har jag för mig och kört 3000Mil. Köpte bilen när den gått 16.1xx Helt underbar bil att åka, Komforten är Kalas. Jag har åkt ett flertal långa resor med bilen. 50-70mil är inga problem utan ryggont eller ens behöva sträcka på benen. Allting funkar på bilen all el etc. När jag köpte bilen var ACn nyfylld. Kyler perfekt. Jag har bytt förardörrs listen pga av att någon smällt upp en dörr i den. Tanken är att byta ut några fler pga av idioter som inte kan köra bil. Parkerar alltid över 2 rutor med bilen för att slippa dörruppslag. Så dem som finns på bilen är från tidigare ägare.

Bilen är absolut inte i nyskick. Den har sina skavanker absolut. Men jag tar inte ut något överpris heller. Bilen fungerar PERFEKT! Finns lite rost innanför bakluckan på luckan, och på förardörren på insidan som jag sett. Bara ytligt. Jag har inte hunnit med att lämna in det på omlack då jag inte ansett att det spelat mig någon roll. Bilen är regelbundet tvättad och städad.

Bytes mot audi S4/RS4 delar+pengar, Billigare bil + pengar eller rena cash. Ser helst Rena Cash.

Slänger ut bilen här i 2 veckor innan jag slänger ut den blocket då jag helst slipper bääästa pris folk o.s.v.

bilder finns här
www.garaget.org/rudolf

Priset som gäller är 70.000 Dock är den billigare vid SNABB affär. Då drar JAG av pengar, Ingenting som du behöver bry dig om. Jag vill bli av med bilen då jag inte vill ha den ståendes ut på gatorna i vinter här hemma, Då S4an står i mitt garage, Så jag ska köpa en billig bruksbil att ha bara.

Det går utmärkt att ringa. Dock efter 18.00 på dagarna.

0735803485

Mvh Dennis

www.stertman.com
[URL]http:://forum.lazzat.se[/URL]
Citera
SÄLJES
Säljes: BMW 540 Touring 1998
593 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande