Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 225/45-17"
935 besök totalt
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794


Trådstartare
S: 225/45-17"

Då jag bytt upp till 18" på bruksbilen så har jag fått 4st 17" däck över, Nokian Hakka Z 225/45-17 XL, har för mig att dom är Y-klassade. Alltså upp till 300km/h.

5mm kvar och jämt och fint slitna.

800kr/paret eller 1500 för alla fyra.

0706-498294

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
P.Hagel
Växjö
Här sen Okt 2004
Inlägg: 579



Vilket mönster är det ??

Klart intresserad.

_________________
Patrik Hagel

Åker
Volvo XC60-D4-2015
Glider Volvo C70 2.4T Cab.2004
Skruvar Golf GTi 1983
Citera
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794


Trådstartare
Re:

P.Hagel skrev:
Vilket mönster är det ??

Klart intresserad.


2st är bokade, men jag kan nog få fram ett par till om du vill ha 4st.

http://www.nokiantyres.se/dack?id=10469892&group=1.02&name=Nok . . . .

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
P.Hagel
Växjö
Här sen Okt 2004
Inlägg: 579



Intressant.

PM:a gärna om hur det blir.

_________________
Patrik Hagel

Åker
Volvo XC60-D4-2015
Glider Volvo C70 2.4T Cab.2004
Skruvar Golf GTi 1983
Citera
P.Hagel
Växjö
Här sen Okt 2004
Inlägg: 579



Hur går/gick det ??

_________________
Patrik Hagel

Åker
Volvo XC60-D4-2015
Glider Volvo C70 2.4T Cab.2004
Skruvar Golf GTi 1983
Citera
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794


Trådstartare
Re:

P.Hagel skrev:
Hur går/gick det ??


Hej igen.

Jag har några däck kvar, dom ligger mellan 3,5-4mm, Intressant?

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
SÄLJES
S: 225/45-17"
935 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande