Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Opel 2,4 +1,9l motorer, Mags 4x100
757 besök totalt
RetroSpec
Valla
Här sen Sep 2008
Inlägg: 85


Trådstartare
S: Opel 2,4 +1,9l motorer, Mags 4x100

2,4l motor (omega). Ej testkörd av mig men ägaren innan hade den i sin bruks-omega så den ska fungera fint.

1,9l motor (Satt i Asconan en gång i tiden). Fungerande

Mags (kopior) fälgar. 4x100 passar Ascona, Manta och lite andra tyska och japanska bilar... Tror det är 14".

Ge bud på grejerna! Ska nånting skickas så betalar köparen naturligvis frakten!

Är intresserad av byte om du har en C20XE, Coscast-topp, diffad manta axel, getrag 230 eller en R25 från omega A. 17" fälgar med 4x100 bultdelning. Bur till Ascona B, ellr nåt annat kul till Ascona!

_________________
Roine Sevelin
Citera
SÄLJES
S: Opel 2,4 +1,9l motorer, Mags 4x100
757 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande