| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till banträff, Årsmöte, och fest på Gelleråsen 4/10
|
11229 besök totalt |
|
Det kunde man ju ge sig faa
....på !
Självklart var syrran tvungen att lägga dopet för senaste spetz-tillskottet denna dag, och med tanke på att man ska gudförälder vill/bör jag nog inte säga att jag tyvärr inte kan komma, pga lite viktigare saker, som att köra bil..... Jag kan alltså inte delta denna dag....
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||||
|
Jag kommer däremot. Förhoppningsvis på 15-tum och med orginalbromsar. Det skall bli väldigt intressant att testa vad det gör för skillnad på gott och ont.
Kan man läsa sig till att valberedningen har det svettigt? Martin, Johan och Mia lämnar styrelsen...
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||||
|
Re: Inbjudan till banträff, Årsmöte, och fest på Gelleråsen
Anmälningarna till festen ramlar in i bra takt och det verkar som att vi kommer slå förra årets deltagarantal på Knutan med råge (67 pers). Extra trevligt är att många tar med sin bättre hälft
_________________ Patrik Skoog |
||||||||
|
Re:
Bra! -Man skall inte ta med bullar till bagaren -för jag hoppas att du syftar på att ditt släptåg av "sämre hälfter" består av din kvinnliga fanclub
_________________ Patrik Skoog |
||||||||
|
Det är dags att verifiera följande rykten:
-En STCC-bil som senast var med på Mantorp i dag kommer att köra BMW Cup på Gelleråsen. -Schubert Motorsports vinnarbil från MINI Challenge 2007 kommer att köra BMW Cup på Gelleråsen. Återkommer. _________________ BMW MC-klubben |
||||||||
|
Re:
Då var även frugan anmäld till Gelleråsen så får vi se om hon törs ratta runt några varv. Just nu är vi i förnekelselstadiet "jag skall INTE köra" precis som inför licentagningen
Re:
Mini i cupen Vilken klass då????
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||||
|
Laddad
Däcken bredare, hjulvinklarna vassare, bromsarna större och vikten lägre. Vi är redo, bilen och jag. Peo. _________________ PeO Rydgren Corvette C6 Z51 -05 Pfadt, ST40, Kooks 1 7/8, Vararam - såld BMW M3 -96 Coupé - lättad 172 kg - såld Yamaha R1 2002 - banhoj -såld |
||||||||
|
Re:
Hur länge är anmälan uppe? Är bara småsaker som ska fixas på bilen, problemet är att jag åker till skottland i två dagar, och sen vet jag inte om jag kommer in i verkstan med bilen.. _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||||||
|
Re:
http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1.
Nej det är lugnt, bättre att anmäla och sedan ändra bil info vid incheckningen på morgonen. _________________ Patrik Skoog |
||||||||
|
Re:
_________________ Tord Ringenha11 |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till banträff, Årsmöte, och fest på Gelleråsen 4/10
|
11229 besök totalt |