Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 11206 besök totalt |
Det kunde man ju ge sig faa
![]() ![]() ![]() ![]() Självklart var syrran tvungen att lägga dopet för senaste spetz-tillskottet denna dag, och med tanke på att man ska gudförälder vill/bör jag nog inte säga att jag tyvärr inte kan komma, pga lite viktigare saker, som att köra bil..... Jag kan alltså inte delta denna dag.... ![]() ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||||
Jag kommer däremot. Förhoppningsvis på 15-tum och med orginalbromsar. Det skall bli väldigt intressant att testa vad det gör för skillnad på gott och ont.
![]() Kan man läsa sig till att valberedningen har det svettigt? Martin, Johan och Mia lämnar styrelsen... ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||||
Re: Inbjudan till banträff, Årsmöte, och fest på Gelleråsen
Anmälningarna till festen ramlar in i bra takt och det verkar som att vi kommer slå förra årets deltagarantal på Knutan med råge (67 pers). Extra trevligt är att många tar med sin bättre hälft ![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||||
Re:
Bra! -Man skall inte ta med bullar till bagaren ![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||||
Det är dags att verifiera följande rykten:
-En STCC-bil som senast var med på Mantorp i dag kommer att köra BMW Cup på Gelleråsen. -Schubert Motorsports vinnarbil från MINI Challenge 2007 kommer att köra BMW Cup på Gelleråsen. Återkommer. _________________ BMW MC-klubben |
||||||||
Re:
Då var även frugan anmäld till Gelleråsen så får vi se om hon törs ratta runt några varv. Just nu är vi i förnekelselstadiet "jag skall INTE köra" precis som inför licentagningen ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
Re:
![]() ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||||
Laddad
Däcken bredare, hjulvinklarna vassare, bromsarna större och vikten lägre. Vi är redo, bilen och jag. Peo. _________________ PeO Rydgren Corvette C6 Z51 -05 Pfadt, ST40, Kooks 1 7/8, Vararam - såld BMW M3 -96 Coupé - lättad 172 kg - såld Yamaha R1 2002 - banhoj -såld |
||||||||
Re:
Hur länge är anmälan uppe? Är bara småsaker som ska fixas på bilen, problemet är att jag åker till skottland i två dagar, och sen vet jag inte om jag kommer in i verkstan med bilen.. _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||||||
Re:
http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1.
Nej det är lugnt, bättre att anmäla och sedan ändra bil info vid incheckningen på morgonen. _________________ Patrik Skoog |
||||||||
Re:
![]() _________________ Tord Ringenha11 |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 11206 besök totalt |