Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Kudos till Häggenäs Jonas som bjuder på riktig underhållning
<<   1, 2
6701 besök totalt
Michael Bäck
Sverige
Här sen Aug 2003

Re:

Göte RS6 Sjögren skrev:
http://uk.youtube.com/watch?v=-sxXPXT3jNU

Kunde inte hålla mig, den är ju oxå väldigt skönnnn.

Var det inte den ver av itsfun då dom byggt fjädringen så den inte kunde arbeta
riktigt & var rätt okörbar

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
Impreza
Malmö - Skumparp
Här sen Maj 2005

Härligt att se, man borde kanske gått en kurs på

Team HellBörners
Citera
haggenas
Skåne
Här sen Mar 2005

Gaute:

Jag bromsar alltid fullt innan plz1 (om än ganska kort tid), det går för fort (för min del iaf) att hålla stumt där. Jag har däremot sett bl.a. Stuck som verkar gå på fullt när han landat, något jag försökte härma men det gick som det gick. Nu gick det lite för fort, men om det funnits 20cm mer asfalt på vänstersidan är jag nästan 100% säker på att jag klarat kurvan (provat liknande attacksladdar tidigare ). Har inte analyserat de andra varven så jag har inte koll på exakt vilken hastigheten blir, men på vägen ner mot pfl1 varvar jag ut 3an vid skylten och hinner accelerara en del på 4an- uppskattningsvis runt 200km/h.

Jag har eg aldrig tyckt det varit något problem med Quiddelbacher Höhe stumt, men det vill till att bilen hinner sätta sig innan man går på bromsen, annars funkar inte min ABS 100%. Det lustiga är att jag här varit illa ute när jag fegat och bromsat innan bilen satt sig, då är bilen dels instabil och dels är inte bromsverkan maximal.. Skönt att Dave klarade sig thumbs up

Ekerö
Här sen Jul 2006

Riktigt hård attack där, scary thumbs up Tyckte det såg lite segt ut i början, men sen jäklar

Citera
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004

Trådstartare
Re:

haggenas skrev:
Gaute:

Jag bromsar alltid fullt innan plz1 (om än ganska kort tid), det går för fort (för min del iaf) att hålla stumt där. Jag har däremot sett bl.a. Stuck som verkar gå på fullt när han landat, något jag försökte härma men det gick som det gick. Nu gick det lite för fort, men om det funnits 20cm mer asfalt på vänstersidan är jag nästan 100% säker på att jag klarat kurvan (provat liknande attacksladdar tidigare ). Har inte analyserat de andra varven så jag har inte koll på exakt vilken hastigheten blir, men på vägen ner mot pfl1 varvar jag ut 3an vid skylten och hinner accelerara en del på 4an- uppskattningsvis runt 200km/h.

Jag har eg aldrig tyckt det varit något problem med Quiddelbacher Höhe stumt, men det vill till att bilen hinner sätta sig innan man går på bromsen, annars funkar inte min ABS 100%. Det lustiga är att jag här varit illa ute när jag fegat och bromsat innan bilen satt sig, då är bilen dels instabil och dels är inte bromsverkan maximal.. Skönt att Dave klarade sig thumbs up

Ja då ligger du ju med all säkerhet runt ca 200 GPS på planzg 1.
Jo tack Qh har man oxå fått en eller annan hjärtsviktare förr om åren. Minns förr att jag gick över med full gas men märkte att jag ofta fick lägre slutfart i SX pga då det gick så fort över Qh tenderade jag att bromsa lite väl hårt på den ...ehhh not långa bromssträckan efter Qh hoppet.

Det är ju det som är det jobbiga, de få centimetrarna som man inte får tillgodo, det är ju väl svårt att hålla driften när man planterar hjulen i det gröna, usch, det var ju just vad som oxå hände Q i huppe rechts och där fanns tråkigt nog inte marginaler för att klara bil.

Att jag själv lyckades klara bil och allt efter en vattenplaning i sprutregnet på rakan ner i Tiergarten förblir mer och mer udda, ju mer jag tänker på det . Din repa här var kort mot min, fladdrade på typ samma sätt i 200+km i ca 200m Så jag vet hur glad du måste varit efter snurren, lika glad som jag. Har man inte marginalerna på sin sida blir det ju väldigt mycket tråkigare tyvär thumbs down

Åhh blir körsugen.
Undrar om min R26R är snabbare än din R26R på ringen Klart kör du 720 så går nog min fortare med säkerhet, om inte blir det kanske målfoto Jag bjuder på pisten till snabbaste R26R på ringen.

Skåne
Här sen Mar 2005

Själv tror jag så klart att min R26R är snabbare än din Jag är med på pisten vadslagning Vi får se om budet går igenom, hade varit kul (det också vill säga...)

Jonstorp
Här sen Okt 2007

Re:

haggenas skrev:
Själv tror jag så klart att min R26R är snabbare än din Jag är med på pisten vadslagning Vi får se om budet går igenom, hade varit kul (det också vill säga...)

Hello you son of a bitch . Hade varit gott med lite beer efter en så go 720!!!
Sugen på ringen 3-5/10.

Vw Passat Tdi 1,9
Opel Vivaro - 10
Citera
J Blank
Stockholm
Här sen Maj 2007

Lite svettig 720... Men det förklarar varför du fick 10 poäng på detta parti....

Citera
Mikjel
Norge
Här sen Okt 2005

Re:

haggenas skrev:
thumbs up

Hva slags bil og hva slags dekk kjörer du med på videoen?

houke
Utanför Trelleborg/Skaune :)
Här sen Jul 2006

Re:

Mikjel skrev:
haggenas skrev:
thumbs up

Hva slags bil og hva slags dekk kjörer du med på videoen?

Jonas åker en 996 GT3 MKII med Michelin Cupdäck

Henrik

BMW 530D Touring M-sport LCI-07
Citera
Nürburgring
Kudos till Häggenäs Jonas som bjuder på riktig underhållning
<<   1, 2
6701 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande