Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 6701 besök totalt |
Re:
Var det inte den ver av itsfun då dom byggt fjädringen så den inte kunde arbeta riktigt & var rätt okörbar ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
Gaute:
Jag bromsar alltid fullt innan plz1 (om än ganska kort tid), det går för fort (för min del iaf) att hålla stumt där. Jag har däremot sett bl.a. Stuck som verkar gå på fullt när han landat, något jag försökte härma men det gick som det gick. Nu gick det lite för fort, men om det funnits 20cm mer asfalt på vänstersidan är jag nästan 100% säker på att jag klarat kurvan (provat liknande attacksladdar tidigare ![]() Jag har eg aldrig tyckt det varit något problem med Quiddelbacher Höhe stumt, men det vill till att bilen hinner sätta sig innan man går på bromsen, annars funkar inte min ABS 100%. Det lustiga är att jag här varit illa ute när jag fegat och bromsat innan bilen satt sig, då är bilen dels instabil och dels är inte bromsverkan maximal.. Skönt att Dave klarade sig ![]() _________________ Jonas Carlsson, Häggenäs |
||||
Re:
Ja då ligger du ju med all säkerhet runt ca 200 GPS på planzg 1. Jo tack Qh har man oxå fått en eller annan hjärtsviktare förr om åren. Minns förr att jag gick över med full gas men märkte att jag ofta fick lägre slutfart i SX pga då det gick så fort över Qh tenderade jag att bromsa lite väl hårt på den ...ehhh not långa bromssträckan ![]() ![]() Det är ju det som är det jobbiga, de få centimetrarna som man inte får tillgodo, det är ju väl svårt att hålla driften när man planterar hjulen i det gröna, usch, det var ju just vad som oxå hände Q i huppe rechts och där fanns tråkigt nog inte marginaler för att klara bil. Att jag själv lyckades klara bil och allt efter en vattenplaning i sprutregnet på rakan ner i Tiergarten förblir mer och mer udda, ju mer jag tänker på det ![]() ![]() ![]() Åhh blir körsugen. Undrar om min R26R är snabbare än din R26R på ringen ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
Hello you son of a bitch ![]() ![]() Sugen på ringen ![]() _________________ Jesper Prytz 911, GT3 MKII - 04 VW Tuaureg V6 Vw Passat Tdi 1,9 Opel Vivaro - 10 |
||||
Re:
Jonas åker en 996 GT3 MKII med Michelin Cupdäck Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 6701 besök totalt |