Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Diverse Porschedelar uppdaterad NYA PRISER
<<   1, 2
8525 besök totalt
kyttet
jönköping
Här sen Aug 2007
Inlägg: 67



antar att du inte vill sälja listerna?? har inte hört nått på länge!

_________________
ROGER FYHRLUND
Kör 770hk porsche audi
projekt tråd: http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=9153
Citera
easec
Skåne
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1383


Trådstartare
Re:

kyttet skrev:
antar att du inte vill sälja listerna?? har inte hört nått på länge!



HEjsan där! Listorna skickades igår! Hade en lastbil till bussgods!

_________________
Mats Johannesson

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt.
http://easec.blogspot.com/
Citera
Golf_Fanatic
Järna/Södertälje
Här sen Feb 2006
Inlägg: 57



På bilden med Bakruta, komplett 2 st med ramar, så ligger det centrumkåpor i aluminium
Är dom till salu ? Gör inget om inte alla finns

_________________
Mikael Blomqvist
Citera
easec
Skåne
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1383


Trådstartare
Re:

Golf_Fanatic skrev:
På bilden med Bakruta, komplett 2 st med ramar, så ligger det centrumkåpor i aluminium
Är dom till salu ? Gör inget om inte alla finns


Hejsan där! De finns!

_________________
Mats Johannesson

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt.
http://easec.blogspot.com/
Citera
Golf_Fanatic
Järna/Södertälje
Här sen Feb 2006
Inlägg: 57



Till salu ?
Kostar ?

_________________
Mikael Blomqvist
Citera
easec
Skåne
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1383


Trådstartare
200:- plus ev frakt så är de dina!

_________________
Mats Johannesson

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt.
http://easec.blogspot.com/
Citera
debren
Uppsala / Gävle
Här sen Feb 2007
Inlägg: 53



Den översta buren du säljer för 6000, hur monteras den?
Vad behöver man göra, ta bort baksätet antar jag, några andra mods för att få dit den?

Mvh Fredrik

_________________
Mvh Fredrik Debrén
Citera
Golf_Fanatic
Järna/Södertälje
Här sen Feb 2006
Inlägg: 57



Du har Pm

_________________
Mikael Blomqvist
Citera
easec
Skåne
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1383


Trådstartare
Re:

debren skrev:
Den översta buren du säljer för 6000, hur monteras den?
Vad behöver man göra, ta bort baksätet antar jag, några andra mods för att få dit den?

Mvh Fredrik


Hejsan där! Det är samma bur! Mycket enkelt, lättast är att ta bort stolarna fram, plocka bort sittdynan där bak, skruva av infästet bältena (buren fästes i dessa),(passa på att städa bilen, jag hittade cigarett, tändare lite annat (enl PorscheCenterSyd var det inte rökt ibilen sätt i buren, skruva tillbaks allting och sätt tillbaks framstolarna! Tog en timme för mig som har tummen mitt i handen.



Finns beskrivning steg för steg på något forum i USA, köper du kan jag skriva ut beskrivningen till dig.

/Easec aka gubben i lådan, aka snigeln från Lomma

_________________
Mats Johannesson

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt.
http://easec.blogspot.com/
Citera
Golf_Fanatic
Järna/Södertälje
Här sen Feb 2006
Inlägg: 57



Paket skickat

_________________
Mikael Blomqvist
Citera
SÄLJES
S: Diverse Porschedelar uppdaterad NYA PRISER
<<   1, 2
8525 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande