| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: MiM 5100, 100x4 fälgar med däck
|
2117 besök totalt |
|
Fälgarna är i okey skick däcken är dock inte i så bra skick. Info om fälgarna Tillverkare: MiM Modell: 5100 Bultcirkel: 4x100 Et: 37 Storlek: 16" Passar bla följande bilar. Volkswagen Polo, Lupo, Golf mk1-mk2, Vento mfl | Seat Arosa, Cordoba, Ibiza, Toledo mfl | BMW E30 (ej M3) | Toyota Corolla, Carina, Starlet mfl | Nissan Micra, Sunnymfl | Renault Clio, Kangoo, Megane, Twindo mfl (navhål och et kan dock skilja) Finns för avhämtning i Stockholm. Pris: 1500kr Ring på 0739420002 alt pma _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
|
Re:
exakt! jag som skulle göra världens tydligaste annons! Tji där fick man. /Robin _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
|
Re:
det har du rätt i! Ändrar diiiirekt
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
|
Re:
Samma Et dock kan du behöva ett gäng navringar. Du känner ingen i sthlm? Har inte så stor möjlighet att skicka tyvärr. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
|
Re:
Tack för svaret! Känner tyvärr ingen i Stockholm. Men om det finns någon som känner en ensam vacker kvinna i Stockholmstrakten som är ute efter en skånepåg så är jag intresserad av få bekanta även i den trakten. Jag får väl vänta på att det dycker upp något i Skånetrakten(däck och fälgar alltså) Mvh/oo _________________ Olle Olsson |
||
|
Re:
Du har pm _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
![]() |
SÄLJES
|
2117 besök totalt |