Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: föraroverall
1662 besök totalt
nikke-tribal
Lerum
Här sen Dec 2004
Inlägg: 458


Trådstartare
S: föraroverall

TJA!

se bilderna....




Jag är 183 och 72kilo den är för stor till mig!

Ge mig ett bud för jag behöver den inte!!!
Finns i göteborgs trakten..

MVH
Niklas
0707-665314

_________________
Niklas johansson
The Hardest cars to chase are GERMEN CARS- L.A.P.D
Citera
brainglow
Stockholm
Här sen Aug 2006
Inlägg: 510



Sjukt dålig på storlekar..

Är 193cm/80 kilo

Verkar kunna passa då?



Vad heter modellen?

Nypris ca?

_________________
Patrik Rosén
Speedlab Crew - http://www.speedlab.se
3D-printing/Design - http://www.brainglow.se
Instagram - https://www.instagram.com/brainglow.studios/
Citera
sebbe169
Helsingborg
Här sen Jan 2005
Inlägg: 21



Tja.

Kanske passar mig?
Lägger ett bud på ?
Vad är ett rimligt pris?
Hur mycket vill du ha för den?

Leif Jönsson

_________________
Leif S Jönsson
Citera
nikke-tribal
Lerum
Här sen Dec 2004
Inlägg: 458


Trådstartare
Re:

ja det verkar vara rätt storlek för dig

nypris ? antikvärde kanske H Bergh hade denna när han körde STCC
va modellen heter kan jag inte svara på just nu, men på torsdag kan jag ta reda på det.
lägg ett bud vet ja



pwrdesign skrev:
Sjukt dålig på storlekar..

Är 193cm/80 kilo

Verkar kunna passa då?



Vad heter modellen?

Nypris ca?

_________________
Niklas johansson
The Hardest cars to chase are GERMEN CARS- L.A.P.D
Citera
sebbe169
Helsingborg
Här sen Jan 2005
Inlägg: 21



Bub å bud
men jag bjuder 800Kr.

Bör passa mig 189 och 92 Kg

_________________
Leif S Jönsson
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356




_________________
Håkan Persson
Citera
Smeda
Norrköping
Här sen Nov 2007
Inlägg: 5



1.000:- bjudet !

_________________
Thomas Smedberg/Barrehill Racing #4 #12
BMW 323/325i, 2,5l 24v E21 -81 #4
BMW 323/528, 2,8l E30 -84 #12
BMW M3 Hamann -96
www.nogg.se/barrehillracing
Citera
Karin Ulf
Skåne Sweden
Här sen Apr 2006
Inlägg: 7



Overall

Hej!
Jag vill köpa overallen om den passar en man på 88kg och 183 lång.
1250kr bjudet
Vänligen Ulf

_________________
Ulf Roland Nilsson
Citera
RBC-Lars
HQ
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1292



Säljaren och jag kom överens för ett bra tag sedan, väntar bara på leverans.

_________________
Lars Wiezell

RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Va bra att annonsen uppdateras!

_________________
Håkan Persson
Citera
SÄLJES
S: föraroverall
1662 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande