Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: TURBO !
696 besök totalt
Boggy
piteå
Här sen Nov 2007
Inlägg: 8


Trådstartare
K: TURBO !

Hej, är ute efter en turbo , effektmål är ju lite svårt att säga , men 300 - 400 hk ska den orka med.

Den ska inte vara slutkörd så det ryker och har sig när man kör..

Pga begränsad budget så kan jag lägga ut 1500-2000 kr på en turbo.
och jag är även ute efter några högohmiga spridare som passar till effektmålet.

PM'a
Eller skriv i tråden

Jag bor i Piteå.

_________________
Oskar åström
Citera
Boggy
piteå
Här sen Nov 2007
Inlägg: 8


Trådstartare
Spridare köpta!

Då behöver jag en turbo..

_________________
Oskar åström
Citera
Briby
Västerås
Här sen Okt 2004
Inlägg: 838



Har en ny Schwitzer S2. Ett öra till oljereturen trasigt. (Fabrikationsfel. Ej tappad i golvet)

Pris: 2000 kr


_________________
Robert Briby
______________________________________
pugaction.se
Citera
Boggy
piteå
Här sen Nov 2007
Inlägg: 8


Trådstartare
Hx40 ,Kkk27 M.m!!

Skriv/PM'a vad ni har och pris!

_________________
Oskar åström
Citera
SÄLJES
K: TURBO !
696 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande