| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sålt: Hembyggt blästerskåp
|
3366 besök totalt |
|
Sålt: Hembyggt blästerskåp
Jag har fått tag i ett kralligare blästerskåp av industrimodell så nu har jag ett hembyggt stående. Ganska smidigt och på hjul, bästerutrustningen är biltemas sugande och fungerar riktigt bra. Rutan har en spricka och behöver bytas annars välfungerande. Inbyggda handskar och ny belysning. För att förbättra funktionen skulle jag byta ruta samt koppla på en utsugsfläkt (Kör idag med Damsugare) Säljes till högstbjudande! Skall bort då det står ivägen så alla bud beaktas. Skickas inte men mot ersättning kan skåpet lev inom sthlm. Bjud i tråden eller skicka PM!
Skåpet var inte riktigt klart på bilderna ovan, numer är det även svartlackerat. _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
|
Ingen som behöver ett blästerskåp? Skambud emottages, kanske byta detta mot en låda pilsner?
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
|
Minst en vecka innan uppning av annons
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ /Anton Lillsund |
![]() |
SÄLJES
Sålt: Hembyggt blästerskåp
|
3366 besök totalt |

