Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 9847 besök totalt |
Re:
Tackar. Ingen dålig tid du... körde själv 8.48 orginalsetup i höstas på Pirelli P-Zero. Fixat nya inställningar och r-däck inför resan. Hoppas under 8.30 ![]() _________________ Jesper Prytz 911, GT3 MKII - 04 VW Tuaureg V6 Vw Passat Tdi 1,9 Opel Vivaro - 10 |
||||||
Re:
Duktig kille!! Ska köra Ring Knutstorp med GRC 29/3. Vet inte om jag ska köra med mina halvsletna P-Zero eller byta till r-däcken... Hörs o ses inom kort! _________________ Jesper Prytz 911, GT3 MKII - 04 VW Tuaureg V6 Vw Passat Tdi 1,9 Opel Vivaro - 10 |
||||||
Re:
Tackar. Undrar om inte vi har träffats på parkeringen därnere?? Tiderna kommer med tiden. Jag hade då en 6-7 väldigt fria varv utan trafik en höstkväll. Underbart!!! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
Bilkörning på ringen är helt sjukt rolig. Har själv inte kört mer än ca 20 varv...Kommer o bli många många många fler goa. Känns lite som man e fast i "Ringendrågen"!! Inte omöjligt att vi träffats! Vad kör du för bil? Ska ni ner till Die Grüne Hölle något? _________________ Jesper Prytz 911, GT3 MKII - 04 VW Tuaureg V6 Vw Passat Tdi 1,9 Opel Vivaro - 10 |
||||||
Re:
Jag har kört en blå 968 CS och en svart GT3 Mk I, men är nu billös. Vi flyger ner imorgon bitti, fast bara för en natt. Kolla lite VLN träning och så är det turistkörning på söndagen. Får väl se om det blir nåt kört, eller om jag åker beifahrer!? Skönt o andas lite Eifelluft. ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
_________________ Jesper Prytz 911, GT3 MKII - 04 VW Tuaureg V6 Vw Passat Tdi 1,9 Opel Vivaro - 10 |
||||||
Nurgburgring 3-5 oktober.
Hej hej. Efter en avbruten säsong pga avåkning med GT3:an i våras ![]() ![]() Verkar som det är heldött för svenskarna att åka ner 3-5 oktober. Jag o en co.driver har bokat boende och kommer att köra. ![]() _________________ Jesper Prytz 911, GT3 MKII - 04 VW Tuaureg V6 Vw Passat Tdi 1,9 Opel Vivaro - 10 |
||||||
Re: Nurgburgring 3-5 oktober.
Avåkning?? oj oj vad har nu hänt Prytz? Hoppas du klarade dig bra och det inte var för jäkligt med bilen. Själv lyckades jag skrota Caterhamen i muren på Knutstorp. Mvh Betongmurs klubben _________________ Johan Roxlin Caterham Super 7 Phantom P91 MSCC |
||||||
Avåkning?? oj oj vad har nu hänt Prytz? Hoppas du klarade dig bra och det inte var för jäkligt med bilen. Själv lyckades jag skrota Caterhamen i muren på Knutstorp. Mvh Betongmurs klubben[/quote] Jag e prima, bilen är...vad heter det...död... ![]() Har precis fixat en ny bil, familjebil...911 Turbo med x50 kit (turbo S) 450 bhp + ett gott 9ff kit. Skulle tro min. +500 bhp. Så j-vla sugen o få gasa lite till innan tomten kommer, har mycket att ta igen. Hur är det själv? Ingen tur med våra bilar i år... Går ditt åk att laga? _________________ Jesper Prytz 911, GT3 MKII - 04 VW Tuaureg V6 Vw Passat Tdi 1,9 Opel Vivaro - 10 |
||||||
Jag e prima, bilen är...vad heter det...död... ![]() Har precis fixat en ny bil, familjebil...911 Turbo med x50 kit (turbo S) 450 bhp + ett gott 9ff kit. Skulle tro min. +500 bhp. Så j-vla sugen o få gasa lite till innan tomten kommer, har mycket att ta igen. Hur är det själv? Ingen tur med våra bilar i år... Går ditt åk att laga?[/quote] Hände detta när du var på SPA och Ringen? Inget dåligt vrålåk för ungarna att åka till dagis med ![]() Mitt lilla åk är förtillälet i England och byter ut delar av ramen, från torpedväggen och framåt och från stolen och bakåt. Har beställt nya kolfiberskärmar och nya hjulupphängningar, men nått åka blir det inte i år. Får hoppas att vi drar i gång gokarten i vinter igen, det är ju trots allt ganska nära besläktat med min he he. Lycka till med nya bilen! _________________ Johan Roxlin Caterham Super 7 Phantom P91 MSCC |
||||||
Re:
Ahh... Det var en bekant husgavel det. Tror minsann att jag var inom där och åt en mumsig sallad* i torsdags.. (* en del i mitt lättviktsprojekt) ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||
Re:
Den sköljdes väl ner med en 4 st Bitburg också!??! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 9847 besök totalt |