Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 12651 besök totalt |
Re:
Skoj! Massa bilder sen och uppdateringar ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
Re:
Nu ska jag ut och demontera rattlåset och tjuvkoppla lite, pga borttappad nyckel... Ville du lägga ett bud sa du? _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||
Re:
Haha, ingen aning vad som ingår, men alltid vart sugen på en 6-serie. Inte helt säker att jag är sugen på frustrationen den verkar ge ![]() _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||
Re:
Såg att du hade lagt ut bilen på säljes här på rejsa. Du har väl inte tappa sugen. Den bilen är juh så underbar i formen. Hade jag inte redan haft för mycke bilar och för lite pengar hade jag handlat på stört. ![]() Bit ihop nu och kom igen nu!! ![]() _________________ /Henke Westman Pugge 205 MI16 Audi A4 1,8 (Minus T) -96 |
||||
Re:
Tack för de uppmuntrande orden, men det är ett beslut som legat och gnagt länge. I somras flyttade vi till hus, och frun är på smällen igen. Huset gör att tiden för ett så omfattande projekt inte finns, och befintlig dotter samt den kommande dottern gör att lusten tryter. För en gångs skull så finns pengarna dock. Det är då själva fan att tid, lust och pengar aldrig sammanfaller. _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||
Re:
Ställ undan den och låt den gotta till sig. Dock tort så inte rosten äter mera. ![]() Vars ligger helenelund? _________________ /Henke Westman Pugge 205 MI16 Audi A4 1,8 (Minus T) -96 |
||||
Re:
Röstar på att du ställer undan den. Vore de inte tufft om några år när dina döttrar skryter om sin fars coola ovanliga bmw ![]() _________________ Kristian Svendsen |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 12651 besök totalt |