Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
B: 318is -90
1379 besök totalt
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356


Trådstartare
B: 318is -90

Hej!

Jag har funderingar på att byta bil.
Har väl börjat inse att det är ganska jobbigt med två barn och en två dörrars bruksbil.

Det är en Alpineweiss 318is som enl mätaren gått ca 25800 mil. Jag har snart ägt den i ett år och har sedan dess
bytt avgassystemet till ett rostfritt avstämt(?) grp N system från Powersprint, chip och det obligatoriska konfiltret..

Servades i våras. Bilen köptes från Sandtler och var en av deras projektbilar.
Köptes totalt urplockad, och det mesta är återmonterat (utom lite ljuddämpning, någon mattbit etc).
Den är sänkt, men jag vet inte vad det är för dämpare, bromsar etc på den.
omlackerad från rutorna och ner. En rostfläck på tröskeln på förarsidan, annars bra skick.
Skulle gissa att någon bussning i bakvagnen behöver bytas, kan även vara övre stötdämparinfästning som glappar.
14" x-ekerfälgar
Sollucka
Ingen stereo, högtalare etc.. (Jo, antenn är där!)


I övrigt är den i bra bruksskick och går bra. Kanonobjekt för racebil!

Jag är intresserad av en fyra dörrars sedan, gärna BMW 5-serie (ej 518).
Kom med förslag.







Bilen är dock lite neutralare stripad nu..

Licenskurs våren -08

Dan, hoppas att du inte motsätter dig att jag använder bilden.

_________________
Håkan Persson
Citera
pelle persson
Skåne
Här sen Dec 2002
Inlägg: 796



Hallå
Hur mkt har du tänkt dig om bytet ska bestå av pengar?

_________________
Pelle Persson
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356


Trådstartare
Den står mig i 20k. Det gav jag för knappt ett år sedan..
men bara reg.nr är värt pengarna!

_________________
Håkan Persson
Citera
M3Crille
Hässleholm/Skåne
Här sen Mar 2007
Inlägg: 280



Hade varit mumma för kommande bandagar... Inte sugen på en fin Volvo 945 ltt me godis på för ca 20k plus pengar till mig? Grym familjefraktare, krocksäker som en stridsvagn!!

_________________
Christian Larsson
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356


Trådstartare
Nä tack. Har en V70R redan..

_________________
Håkan Persson
Citera
Mattepat
Saxtorp
Här sen Jul 2008
Inlägg: 226



En vit Golf Cab då ?

_________________
Mattias olefeldt
Team Blyfot
Racebilen: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=53869&postdays=0&postorder=asc&start=0
Citera
airs
Kopparberg
Här sen Sep 2007
Inlägg: 101



och att sälja den är absolut inte relevant? Ifall, skicka ett pm med ett prisförslag

_________________
Jens Almerstedt
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356


Trådstartare
Som det är nu, har jag skaffat ännu en bil, som fyller mycket av mina transportbehov.
Kan dock fortfarande tänka mig ett byte mot bil i stil med Bmw 5 serie, då en fyra dörrars bil skulle underlätta vardagen.
Bakhjulsdrift är trevligt..

Mvh

_________________
Håkan Persson
Citera
SÄLJES
B: 318is -90
1379 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande