| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S:VW Golf R32 DSG-07 massa extragodis!!!
|
912 besök totalt |
|
S:VW Golf R32 DSG-07 massa extragodis!!!
Måste sälja min extremt fina R32 pga nya projekt. VW Golf R32 2007 ca 3400 mil silvermet en ägare köpt på Dinbil i Akalla/stkhlm orginal utrustning: -DSG -Acc 2zon -ESP/ABS -Elhissar fram/Bak -Elstolar -Farthållare -Färddator -Bixenon -Multiratt Special extragodis -Bilstein PSS10 ställbarafjäderben -Neuspeed stålomspunna bromsslangar -carbotech belägg fram -Acecompetion ställbart haldex i trelägen -ommappad org styrbox ca 270hk -Rieger frontläpp -ROTA Tarmac3 18" lättviktsfälgar Bilen är i toppskick fullservad och lackförseglad, kan fixa fram vinterdäck vid intresse. Alla orginaldelar finns kvar! En kanonrolig kärra som kombinerar sport och komfort
Pris: 275000:-
Telefn 0709-986592 08-7349054 E-mail info@bilvard.net _________________ Martin Westlund Kör röd EVO6 me eld i baken!! |
|
Jag lyfter
om de finns intresse för tillbehören kan de säljas separat, då görs bilen helt orginal. Grejorna passar även A3,TT m.m allt har rullat max 500mil och är i garanterat nyskick! Maila för priser. Kom och höstfynda
info@bilvard.net _________________ Martin Westlund Kör röd EVO6 me eld i baken!! |
![]() |
SÄLJES
S:VW Golf R32 DSG-07 massa extragodis!!!
|
912 besök totalt |

