Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S:VW Golf R32 DSG-07 massa extragodis!!!
912 besök totalt
4wd
Stockholm
Här sen Mar 2006
Inlägg: 30


Trådstartare
S:VW Golf R32 DSG-07 massa extragodis!!!

Måste sälja min extremt fina R32 pga nya projekt.

VW Golf R32 2007 ca 3400 mil silvermet en ägare köpt på Dinbil i Akalla/stkhlm

orginal utrustning:
-DSG
-Acc 2zon
-ESP/ABS
-Elhissar fram/Bak
-Elstolar
-Farthållare
-Färddator
-Bixenon
-Multiratt

Special extragodis thumbs up
-Bilstein PSS10 ställbarafjäderben
-Neuspeed stålomspunna bromsslangar
-carbotech belägg fram
-Acecompetion ställbart haldex i trelägen
-ommappad org styrbox ca 270hk
-Rieger frontläpp
-ROTA Tarmac3 18" lättviktsfälgar

Bilen är i toppskick fullservad och lackförseglad, kan fixa fram vinterdäck vid intresse.
Alla orginaldelar finns kvar!

En kanonrolig kärra som kombinerar sport och komfort

Pris: 275000:-

Telefn 0709-986592 08-7349054
E-mail info@bilvard.net

_________________
Martin Westlund
Kör röd EVO6 me eld i baken!!
Citera
4wd
Stockholm
Här sen Mar 2006
Inlägg: 30


Trådstartare
Jag lyfter thumbs up
om de finns intresse för tillbehören kan de säljas separat, då görs bilen helt orginal.
Grejorna passar även A3,TT m.m allt har rullat max 500mil och är i garanterat nyskick!
Maila för priser.
Kom och höstfynda

info@bilvard.net

_________________
Martin Westlund
Kör röd EVO6 me eld i baken!!
Citera
SÄLJES
S:VW Golf R32 DSG-07 massa extragodis!!!
912 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande