| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 635 CSI -82, "lite småfix"
|
4776 besök totalt |
|
Bilen gick fint de 14 mil jag körde den. Sen skulle jag "bara prova lite", varvade 5000 rpm och klev av kopplingen. KABLANG så lossnade diffen och kardan vreds av. Efter det så är nyckeln borttappad, varpå jag har försökt bryta upp tändningslåset utan resultat. Nyckel till dörrarna finns. Bilen står i Helenelund, en mil norr om Stockholm. Alla bud eller bytesförslag över 5000 beaktas. Bilder på bakaxelhaveriet finns på www.garaget.org/dstr Dagsfärska bilder kommer senare under kvällen 0706-985002 _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||||
|
_________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||||
|
_________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||||
|
Re:
om det rör sig om "upp" så kan det inte vara längre än att en dagsutflykt räcker. _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||||
|
Hade jag haft kontanter så hade jag gärna gjort en dags utflykt.
tycker det låter snuskigt billigt för en sån bil. finns den kvar när plånboken är fylld igen så köper jag den
_________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||||||
|
Re:
Sådant går alltid att lösa, det har vi ju gjort förr.
Kom gärna med ett förslag. Bilen bör hämtas asap innan något moppefjun ger sig på den, då den står obevakad i ett industriområde just nu. _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||||
|
Re:
Stämmer alldeles ypperligt det. Men e24 fick samma chassie som e28 runt 82/83. Mvh Christer _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||||
|
Re:
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
|
Re:
Sorry!
_________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
|
Re:
Eskilstunatrakten om jag minns rätt http://www.hitta.se/karta/var/torsh% _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
4776 besök totalt |