|
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437
Trådstartare

28 Jul 2008 19:23
S: BMW 2002 Touring -72 inka 4500kr
BMW 2002 Touring -72 Inka, säljes helst hel eller i delar för Jag orkar inte svetsa rosten
skapligt/mycket rostig, fin inredning, fina lister och grill.
Går mycket Bra
2 ägare jag är nr 3.
15" BBS ET 13 2ok och 2mkt bra däck.
komplett bil, allt finns.
Rost i trösklar
inner skärmar fram
front
skärmar
ja lite överallt
går att fixa om man orkar.
nya trösklar och plåtar till inner skärmar fram finns.
nya bilder kommer imorgon.
Pris: 4500kr + ekonomi plåt
Bilderna är 5år gamla, bilen har stått i kall garage i 5år och rostat upp
_________________ Krister Malm
BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
|
Panos
Karlskrona
Här sen Jan 2005
Inlägg: 49

30 Sep 2008 16:25
Tjena!
Lite sent svarat kanske...Men har du '02an kvar??
Mvh Panos
_________________ Panos Anessiadis
|
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437
Trådstartare

30 Sep 2008 17:27
Japp, men en del är sålt på den.
_________________ Krister Malm
BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
|
Panos
Karlskrona
Här sen Jan 2005
Inlägg: 49

30 Sep 2008 18:02
Inte komplett längre eller??
/Panos
_________________ Panos Anessiadis
|
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437
Trådstartare

30 Sep 2008 18:46
Nej, grill och ett par lister är sålt, även BBS hjulen.
kostar 2500kr på plåtfälgar, går att starta och köra.
_________________ Krister Malm
BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
|
Panos
Karlskrona
Här sen Jan 2005
Inlägg: 49

30 Sep 2008 18:48
ok!
Har nyare bilder på kärran?
_________________ Panos Anessiadis
|
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437
Trådstartare

30 Sep 2008 19:12
_________________ Krister Malm
BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
|
sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004
Inlägg: 10624

30 Sep 2008 20:49
Varför säger VV att regnumret på bilderna till hör en Volvo?
Regnr: LMT523
Fabrikat: VOLVo 245-812
_________________ Anders Hansson
|
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437
Trådstartare

30 Sep 2008 21:23
för att killen som ägde bilen tidigare och tog dom två bilderna antagligen ville vara lite hemlig
Reg Nr: EMT 523
_________________ Krister Malm
BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
|
Tjäder
Högsby
Här sen Mar 2008
Inlägg: 51

16 Okt 2008 09:17
Hur är det med framvagnsbalk och bakvagnsbalk, är dom ok eller helslut? Vet du om det är samma som på icke- touring? Är intresserad av att köpa hela bilen i så fall....
_________________ Mathias Tjäder
|
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437
Trådstartare

16 Okt 2008 11:42
framvagnen är bra, bakvagnsbalk är rostig, bärarmarna är bra.
samma som på sedan bilar.
en hel del sålt på bilen, men du får gärna köpa det som finns kvar,
den står på fyra plåtfälgar.
saknas
grill och lite lister (små lister)
motor och växellåda
ljusinsatser
billig  1500kr
_________________ Krister Malm
BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
|
Tjäder
Högsby
Här sen Mar 2008
Inlägg: 51

16 Okt 2008 13:46
Är bakvagnsbalken helslut? Skulle vara bra med lite bilder på hur bilen ser ut nu.
_________________ Mathias Tjäder
|
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437
Trådstartare

16 Okt 2008 15:52
ja rostig är den, men den går ju givetvis att fixa, (allt går att fixa)
ja bilder finns men dom säger ju inget om skicket på fram och bakvagn.
gärna en email adress att skicka bilder till.
ev sålt baklucka och inredning, vet mer på söndag.
_________________ Krister Malm
BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
|
Tjäder
Högsby
Här sen Mar 2008
Inlägg: 51

18 Okt 2008 23:05
Jag har fått tag i grejerna på annat håll (Lennart, 02-depån). Så jag tackar nej till affären, skulle varit intresserad ändå om maskinen vore kvar men nu är det inget för mig tyvärr. Tack ändå!
_________________ Mathias Tjäder
|
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437
Trådstartare

19 Okt 2008 00:03
Motorn och växellådan finns och är till salu.
_________________ Krister Malm
BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
|
Tjäder
Högsby
Här sen Mar 2008
Inlägg: 51

20 Okt 2008 06:54
Åfan, jag trodde de var sålda. Synd, hade som sagt varit intressant att köpa hela rasket men nu när jag redan fixat en del på annat håll så blir det lixom inte värt besväret att åka och hämta bilen.
_________________ Mathias Tjäder
|
|