Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2 >> 5563 besök totalt |
![]() Har inte hittat någon eftersnackstråd från detta arrangemang så jag postar här istället. Många härliga bilar på Gotland Ring förra helgen med STACC. Jag var där med min lilla kamera och filmade lite. Ladda ner i HD (rekommenderas) (Högerklicka, spara som...) Titta online Kommentera gärna! /Anders _________________ Anders Bäckman |
||||||
Jag har jobbat med TV produktion och suttit alldeles för många tusentals timmar i bland annat Avid. Jag kan inget annat än applodera både fotografen och redigeraren
![]() mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||||||
Jaha du Anders, vad ska vi säga om det här då. S**THÄFTIGT! Coolt med fint flytande slowmotion, lite runtomkringbilder, och för att inte tala om HD, det gillas skarp, höhö. Fem av Fem toasters
![]() Tyvärr kunde jag inte vara där själv och se så det här var jättebra. Dock råkade jag ha vägana förbi Nynäshamn på fredagskvällen så jag fick se några av bilarna live iaf. _________________ Pontus Nordgren - Framhjulsdrivet är vägen framåt 1:48.53 @ GR 1:47.69 @ Mantorp 1:14.22 @ Kinnekulle |
||||||
Det är ju ingen in-car film, så jag stördes inte av musiken.
Mycket proffsigt gjort! Fem tummar upp! Ett framtida tips kan vara att intervjua folk, få med korta kommentarer osv. Och inte alltid fokusera på bilar och prylar. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
Mästerverk ju :P du har inte gjort några fler filmer ? Vad är det för kamera du använder ? _________________ Magnus Svensson "Team SBR" Passat 1.8T -05 X Saab 900SE 2.0 TURBO driver X Saab 900SE 2.0 TURBO driver X Golf MKIII VR6 Driver Carkings Tävlingsledare |
||||||
Håller med ![]() _________________ Chalmers Formula Student 2010 och 2011 E30 325 24v Katadzic |
||||||
Hej! Har också sysslat med media i dess slag. Kan säga att det var ok, men ett par gymnsiegrabbar hade nog gjort samma jobb om än kanske bättre.
- ingen "röd tråd" känns överarbetat på att få en skysst effekt istället för själva "reklamsnutten" - musiken spelar egentligen ingen roll men det är ju inte klippt? och samma rudda helatiden är inte så sugande för publik. - varje bild bör vara något nytt och möjligtvis en återblick till gammalt. i bilfilmer är det vanligt att man tar olika bilar i etapper, sedan ett gäng olika, etapper och sedan kanske annat för att höja nöjet och sedan åter. m.m. Man kan kalla det lockbeten. Man lär sig (: Testa gå igenom musikvideor jämför med reklamer med liknande innehåll. + bra kunskaper om att klippa verkar ni/du ha men utnyttja dem bättre! + en kul idé å keep it up! Notera nu att det är kritik för att få det bättre. ![]() Får väl se om jag har möjlighet å slänga upp en skysst film fram över. Man ska väl bara ha orken och tiden (: _________________ Jacob oesterlindh |
||||||
Nu jobbar ju inte jag med 'media' så mina åsikter väger inte särskilt tungt i sammanhanget, dock tycker jag mig ha sett en hel del filmat material med diverse fordon inblandat.
Det här är bland det bästa jag har sett! Skulle kunnat se mycket mer! Musiken gillades även den! Så mer sånt här önskas! Tyvärr botades ju inte direkt suget att åka till Gotland och gasa... //Johan _________________ Johan Israelsson Opel Speedster #4083 Miljöbil -10 |
||||||
+1 ![]() ![]() |
||||||
inte för att låta kritiskt men vad har du gjort själv som är bättre än denna? är otroligt nyfiken =) _________________ MVH/// Johnny Ekman.... 0739330744 |
||||||
|
||||||
+1... _________________ Johan Bergin |
||||||
Jag sa just att det är kritik som man inte skall ta negativt åt sig. Men att tänka på till nästa gång. Som jag sa, kan lägga upp en när jag väl får tid och möjlighet. Nej jag vet att reklam och program inte är riktigt samma, men generellt är i media. Kul att du har fått det snyggt! Kör hårt, du kan ju finslipa det med variation och inte samma sak så ofta. Jag vet att det är dumt å kritisera hårt men det tycker jag ändå inte att jag gjort. Men jag ska givetvis återkomma med ett bra exempel =) om än jag gjort eller hur jag menar. Jag kan inte säga att detta är det bästa/bra exempel/et, men då får du inte lite av vad jag menar. i början av filmen och till och från. http://video.google.com/videoplay?do Hoppas verkligen inte att någon ställer sig negativ till min kritik? Vad ska man annars med att posta en tråd på ett forum? ![]() ![]() Somsagt, keep it up! ![]() _________________ Jacob oesterlindh |
||||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2 >> 5563 besök totalt |