Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 2 st Toyo 205/50ZR15 Proxes R888 SÅLDA Till Plato
1338 besök totalt
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1019


Trådstartare
S: 2 st Toyo 205/50ZR15 Proxes R888 SÅLDA Till Plato

60% kvar. 600:- för 2st. Kan levereras till Gelleråsen 4 oktober.
johansson.olof@telia.com

_________________
olof Johansson
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8515



Hej olof,

om du har plats för dem i trp.-bilen till Gelleråsen så kan vi säkert göra affär där. Jag skall testa hur det är att åka 15-tum för första gången och om det känns bra vill jag förstås ha fler.

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Rsjerry
Hedekas
Här sen Mar 2005
Inlägg: 1346



om BTG ångrar sig så är dom sålda om du kan skicka dom till mig Står självklart för frakt

_________________
Jerry Albertsson

www.albertssonracing.se
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8515



Ta dem du då istället Jerry!
(Jag hade ändå tänkt köpa nya runt om)

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Blir nog däck till er båda efter säsongsavslutningen på Gelleråsen om jag inte har fel för mig.

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Martin G
Stora Höga
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1963



Re:

BTG skrev:
Ta dem du då istället Jerry!
(Jag hade ändå tänkt köpa nya runt om)


och då har du insett att 205/50-15 är väl litet på din "tunga" bil och valt 16" istället...
(Finns ju en anledning till att BMW själva erbjöd 225/45-16 som tillval... Så leta nu reda på en uppsättning 8,0x16" fälgar, gärna lättta fina BBS RS!)

Ursäkta

_________________
///Martin Gistell

Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019
M3E30 -90 - tredje i ordningen!
Passat GTS R-line -18 - personfraktare
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8515



Hmmm...däckprofessorn talar.

Sådana här kanske: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=50392&highlight=
Det skall bli jättespännande att känna efter hur 15 ter sig. Om de är för små så blir det hellre 17-tummare från Turner: http://www.turnermotorsport.com/html/detail.asp?PRODUCT_ID=LTW5-WHEEL

Ledsen för trådkapet olof men du har väl inget emot att vi oundvikligen uppar din annons va?

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1019


Trådstartare
Det är perfekt! Bara jag blir av med däcken...

_________________
olof Johansson
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033



Re:

BTG skrev:
Hmmm...däckprofessorn talar.


Du menar väl däcksäljaren?

_________________
Patrik Skoog
Citera
Rsjerry
Hedekas
Här sen Mar 2005
Inlägg: 1346



Re:

Vätterleden Racing skrev:
Det är perfekt! Bara jag blir av med däcken...


Som sagt, jag tar dom om du orkar att skicka dom med bussgods eller liknande

_________________
Jerry Albertsson

www.albertssonracing.se
Citera
SÄLJES
S: 2 st Toyo 205/50ZR15 Proxes R888 SÅLDA Till Plato
1338 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande