| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 17" hjul m R-däck
|
1647 besök totalt |
|
"(kan såklar göras om till 110 och 100 osv med centreringsringar av en däckverkstad) "
Menar du med någon typ av adapter då? Den borde ju bygga ganska mycket då.. Måste ju bli som en rejäl spacerplatta som samtidigt ändrar bultcirkeln.. _________________ Håkan Persson |
|
hej, sorry det är jag som är ute och cyklar.
Står olika vikter/de olika måtten i R-däckfälgarna, och virrade i all hast ihop bultcirkel med navhålet och centrumringar. Bultcirkeln kan såklart inte göras om hehe Ursäkta för missen, men tack för att du påpekade det! Med vänlig hälsning /Max _________________ Max Enström |
|
|
|
hehe nee jag är inte desperat, det kommer en sommar snart och då kommer folk på att de måste ha däck till träffarna. Fälgarna är bra förutom att de är stenskottiga, men det spelar ju ingen roll på banan.
//Max _________________ Max Enström |
![]() |
SÄLJES
S: 17" hjul m R-däck
|
1647 besök totalt |

