Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: oljekyl, oljesandwich, Knocklink, Bailey dump, Lättviktshjulbult, LUKE 6p bälten
2 besök senaste veckan (1779 totalt)
C

Här sen Feb 2003

Trådstartare
S: oljekyl, oljesandwich, Knocklink, Bailey dump, Lättviktsh

Ni når mig på c_blue66 (a) hotmail.com eller 0739342037 mellan kl 11 och 21 varje dag. Hinner jag inte svara så kan ni skicka mig Erat nummer så ringer jag upp Er så snart jag har möjlighet. Jag kan skicka sakerna men då gäller förskottsbetalning och köparen betalar frakten.

Setrab oljekylare på 17 rader. Fungerar kanon som alla Setrabkylare gör. Slangarna medföljer såklart. Nypris 1495 kr. Mitt pris 1000kr prutat och klart.

okänd oljekylare. Har blåst igenom den och den är skräpfri innuti. ca 12x20 cm stor. 100kr prutat och klart.

Knocklink som varnar för sprikningar. Har byggt en ny panel till ljusdioderna så man kan montera denna snyggare i instrumentpanelen.Går självklart att bygga tillbaka till orginal utförande. Knacksensor medföljer. Nypris 1675kr. Mitt pris 1300 kr. NYTT PRIS! 1000kr blankt! Skynda och fynda!

Bailey DV26 dubbelkolvs dumpventil. Svarteloxerad i mycket bra skick. Nypris 1300kr. Mitt pris 800kr.

Lättviktshjulbultarna är sålda!

Två helt nya LUKE 6 punktsbälten. Ett av dem är med mustashstrap dvs de två under strapparna går runt juvelerna och inte över dem. Det andra är ett vanligt 6 punktsbälte. Ögglor medföljer såklart i paketet. Båda bältena är för öggleinfästning på alla strappar. Bältena kostade 2683kr och 2553kr nya. Mitt pris 3600 kr för båda. NYTT PRIS! 3000kr blankt! Skynda och fynda!
Säljes endast tillsammans!

Pris/utgångsbud: Se lista
Plats/närmaste stad: Norra Sthlm

C

Här sen Feb 2003

Trådstartare
Jag har fått frågor på hur stora kylarna är så här kommer ett förtydligande.

Setrab kylaren är en sådan här:

http://trendab.jetshop.se/ShowProduct.aspx?prodid=214

Bilder på min med tumstock.

Bilder på den andra kylaren med tumstock:

mvh C

C

Här sen Feb 2003

Trådstartare
Uppsidasy!

C

Här sen Feb 2003

Trådstartare
Dags för en vända uppåt igen!

C

Här sen Feb 2003

Trådstartare
Ingen som vill köpa något?

C

Här sen Feb 2003

Trådstartare
Har nu sänkt en del priser, skynda att fynda!

mvh C

SÄLJES
S: oljekyl, oljesandwich, Knocklink, Bailey dump, Lättviktshjulbult, LUKE 6p bälten
2 besök senaste veckan (1779 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande