| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 2Varv på Nordslingan!!
|
3 besök senaste veckan (1292 totalt) |
|
S: 2Varv på Nordslingan!!
Som topic lyder, Kanske perfekt för års avslutet i November? Har ett kort med 2 varv kvar på och vill ha 150:- Riksdaler för. Först till kvarn gäller! Mvh Klaus (Lånade tydligen viktors inlogg) Replya i tråden så tar jag det från där. _________________ Viktor Norstedt "The speed was okay, but the corner was just to tigth " www.fvk-engineering.com |
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Först till kvarn stod det faktiskt och jag svarade den 24/9 så kom inte här å försök...
|
||||||
|
Re:
Perfekt tackar
|
||||||
|
Re:
Antar att du menade mig, jag ska ner till avlsutningen helgen 7-9 november
|
||||||
![]() |
SÄLJES
S: 2Varv på Nordslingan!!
|
3 besök senaste veckan (1292 totalt) |
