| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
B: 16" OZ Supertourismo med Toyo proxies 4x100
|
2423 besök totalt |
|
Fälgar 7x16" bra skick, dock skrapade kanter ET30 (kan va 35) 4x100 Däck 195/45-16 Toyo Proxes T1S, ganska slitna Passar de flesta småbilar som Golf, Polo, Lupo, Arosa, Corsa, BMW E30 mfl. Vill ha ett par 15" fälgar med bredkant i tyskstuk. Allt av intresse. pma eller ring 0739 420 002 _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
|
Ett urval vad jag är intresserad av. Liknande dessa är det jag mao är ute efter. Njoy
Ronal Turbo
Borbet T
BBS RS
Schmidt Revolution
ATS Classic
Compomotive turbo
HTN 2000
OZ Turbo
Zender Turbo _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
|
Re:
otroligt många som frågat men jag har inga andra fälgar att ställa bilen på tyvärr Eventuellt om de inte blir sålda tills snön kommer då kan det vara intressant
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
|
Re:
Kan vara intressant! Du har pm! _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
|
Re:
Du har pm! _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
![]() |
SÄLJES
|
2423 besök totalt |