Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: BMW M3 e36
1206 besök totalt
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243


Trådstartare
K: BMW M3 e36

Söker efter en M3 e36,
Helst med 3,2L motorn.
Gärna bananpassad, men inget tvång.
Låga mil/bra skick.


Men allt är av intresse!
Tipsa på!


Mvh

_________________
Simon Möllefors

Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
Citera
bumper
Fagersta
Här sen Nov 2005
Inlägg: 502



Tjenare.

Fick ett bytesförslag på min annons på M3 E30:n om en M3 E36 som jag gillade ganska mkt;

Han skrev så här i annonsen;

det är en sv-såld 97a.
estroilblå
10.600 mil
alu dörrar
orginal GT läpp fram (justerbar)
orginal gt vinge
helt nya fälgar o däck (dyra)
bilstein PSS9 coiloverkitt
tarox 6 kolvs ok fram + tarox belägg
eisenman race avgasystem
angel eyes
bilen går kanon bra..bättre än en orginal e46 m3 det garanterar jag dig.
FULL stämplat servicebok
vanosen är i perfekt skick,,bytte oringar till magnetvetilerna förra veckan i samband med inspection 2 då byttes även
växelåds olja ,bakaxel olja, kylarvatten, smörjning av bromsar o allt,tändstift, bränslefilter + annat.
jag har kvitto på ALLT detta jag har skrivit ner åt dig.
detta är min 4e M3a . men just denna är i en EXTREMT bra skick.

PM:a ifall du vill ha hans mail.

/Edvard

_________________
Edv@rd L@itil@

- Porsche 997 9ff GTurbo 750 -
Citera
RolleW
Staffanstorp
Här sen Maj 2007
Inlägg: 157



M3

Tjena!!

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49353

Mvh Rolle 070-5973782

_________________
Roland Wihlborg
Citera
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243


Trådstartare
tack för svaren.

fortsätt fylla på med förslag

_________________
Simon Möllefors

Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
Citera
Smeda
Norrköping
Här sen Nov 2007
Inlägg: 5



Hallo,
Här är annonsen på min M3 3,2 l -96

http://www.blocket.se/vi/18313327.htm?ca=14_s

Mvh Thomas

_________________
Thomas Smedberg/Barrehill Racing #4 #12
BMW 323/325i, 2,5l 24v E21 -81 #4
BMW 323/528, 2,8l E30 -84 #12
BMW M3 Hamann -96
www.nogg.se/barrehillracing
Citera
Muxxor
Uppsala
Här sen Nov 2006
Inlägg: 105



Köpte nyligen en Avus blå M3 E36. Hade tänkt ha den som ban- eller driftingbil, men den var i mycket finare skick än jag vågade tro, så jag funderar nu på att sälja den och köpa en "skabbigare" eller lite mer ban-preppad.

Svensksåld med 13400mil på mätaren, servad osv. Tygklädsel med elstolar. Alla verktyg kvar och allt fungerar. Finns några skavanker, men inget allvarligt.

PM'a vid intresse.

_________________
Markus Hermansson
Citera
SÄLJES
K: BMW M3 e36
1206 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande