Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2250 besök totalt |
Någon som har planer på att vara ner i okt (11-13)
Tänkte försöka att åka ner den 10/10-13/10. Boende blir någonstans i byn. Förhoppningsvis så får jag med mig ett par kollegor/kompisar. Mvh Pelle M _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||||||
Re:
Jo, jag är där också. Bilen är redan där och jag kommer nog ner på fredagen, stannar till tisdag. Kommer nog några gossar till i en hyrbil. Vad kör du för bil? // Samuel _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||
Re:
och en av de gossarna är jag ![]() Ska bli riktigt gött! _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||||
Jag kommer släpandes på en svart 968 med en gt3 cup vinge
och polaren släpar på en orange gt3 rs. Hoppas att vi får sol och 25 grader, annars blir det 25 öl och huvudvärk ![]() Pelle M _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||||||
Re:
![]() ![]() |
||||||
Tjena!
Jag är ny här på rejsa.nu men har förstått att det är här man hittar likasinnade själar,dvs dom som lägger mer pengar på bilar än på hyran :-) Åker ner till Ringen nästa helg, dvs 10-13 oktober. Ska bli riktigt kul...var nere samma helg 2007 med min BoxsterS. I år har jag lite bättre material, en 997 GT3. Vi håller tummarna för solsken och torr vägbana! /Anders _________________ Anders Schifergrau |
||||||
Hej Pelle, såg att Du är på väg ner mot NR i slutet av veckan (V41). Har haft som tradition 3 år i rad att köra lite "oktoberfest med racing tema" vid NR aktuellt veckoslut. Vi brukar vara 5-6 bilar och har oftast haft GRC som intiativtagare. I år blir jag ensam som det ser ut och bestämmer mig på tisdag om tiden räcker till för denna utflykt, på tisdag kan man också få en prognos om vi pratar högtryck eller regn. Hör av mig när jag bestämt mig. Kör en Dahlbäck RS 2, blå, är snarare glad entusiast än racer förare. Är ganska nöjd med att ligga under skamgränsen (10 min) med min bil på söndagar. När åker Du från Stockholm? Eventuellt drar jag redan tisdag för att ta en heldag på SPA-banan i Belgien tillsammans med RMA-gänget från London. Skulle Du vara intresserad av SPA på torsdag? Hälsningar, Johan Setterberg: mail adress är: johan.setterberg@uni-it.se
_________________ Johan Setterberg |
||||||
Johan!
Vi har plats bokad på Gbg färjan fre 10/10 kl 19:00. Så vi siktar på att lämna Sthlm vid 12 tiden senast kl 13:00. Jag sitter hellre i baren på båten en timme än tittar på aktern från kajen ![]() Det skulle vara kul att prova SPA, men det får jag ta nästa år. Hoppas på bra väder och syns där nere Pelle M _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||||||
Re:
Låter bra, då kanske vi syns framåt kvällen på lördag. Tänkte nog svinga en "Bit" på "Pisten Klaus" lördag kväll om nu väderprognos och samvete för andra åtaganden trillar på plats. Söndag morgon ska jag spana efter 911:an, och Anders med GT 3 997:an Johan _________________ Johan Setterberg |
||||||
_________________ Kristof Boels www.boelsphotography.be http://gallery.boelsphotography.be/#home (Nürburgring Nordschleife Previews and more!) |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2250 besök totalt |